PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak długo na L4 przy chorobie zawodowej

  • 1. Data: 2006-12-09 19:53:24
    Temat: jak długo na L4 przy chorobie zawodowej
    Od: "tomasz 71" <m...@i...pl>

    Witam!

    Orzeczono u mnie chorobę zawodową z powodu cieśni nadgarstka w obu
    rękach. 18 gru br. mija mi 182 dni L4 i jeśli w tym dniu nie podejmę
    pracy zwolnią mnie. W październiku byłem w sanatorium i po powrocie
    z niego podjąłem pracę ale wytrzymałem tylko 3tygodnie. Dalsza
    praca była niemożliwa z powodu bólu rąk. Ponieważ wróciłem do
    pracy nie wystąpiłem o zasiłek rehabilitacyjny a czas płynął i
    teraz mam praktycznie na załtwienie tego. Lekarz zakładowy poszedł
    na urlop. Sytuacja jest o tyle skomplikowana że w marcu mógłbym
    przejść na emeryturę. Jak mnie zwolnią to co potem?

    Może istnieje możliwość że w takim przypadku nie stosuje się tego
    max. L4 182dni ale może być ono przedłużone? Zresztą nie wiem co
    tu począć.

    W przyszłym tygodniu to chyba zamieszkam w tym ZUSie i będę
    kursował między pracą, lekarzem(jak go dorwę) a tym ZUSem.

    Może ktoś coś może mi poradzić

    pozdrawiam
    Tomasz M.