PracaGrupypl.praca.dyskusje › warto czasem użyć pipy ;)

  • 91. Data: 2007-08-28 13:32:24
    Temat: Re: warto czasem użyć pipy ;)
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > przyjmujesz bledne zalozenie - zakladasz, ze wiekszosc ludzi chce
    > "sprzatnac" innych i tylko brak dostepu do broni palnej im w tym
    > przeszkadza.

    Nie "brak dostępu do broni". Brak ograniczeń prawnych, czyli teoretycznych
    nawet konsekwencji za sprzątnięcie kogoś [1]. Teraz konsekwencji nie obawia
    się co najwyżej garstka obywateli. Natomiast obawia się ich na tyle dużo
    osób, że jestem w stanie spać spokojnie.

    [1] Odpowiadałem pod postem o zniesieniu policji i regulacji
    i daniu wszystkim broni.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 92. Data: 2007-08-28 14:02:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 28 Aug 2007 14:21:44 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote:

    >A jak jeden z nich nie chce nic nikomu robić?

    To może nie robić. Wazne jest, że jesli zgadza się na odstrzeliwanie,
    to jest to JEGO sprawa.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 93. Data: 2007-08-28 14:03:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007 14:33:01 +0200, "Gienek" <g...@s...pl>
    wrote:

    >Bardzo ciekawe podejście. Cofamy się do średniowiecza. To chyba wtedy były modne
    >pojedynki :).

    Pojedynki to modne byy jeszcze w XIX wieku. I dobrze, bo zasada, że
    chcącemu nie dzieje się krzywda zasadą dobrą jest.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 94. Data: 2007-08-28 14:04:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 28 Aug 2007 14:09:37 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote:

    >Fajnie. Czy tak samo może powiedzieć starsza pani, która wyszła na spacer
    >z pieskiem, mała 8-letnia dziewczynka, człowiek niewidomy, głuchy, czy
    >kaleka poruszający się na wózku?

    Może. I może też liczyć, że obok niego jest ktoś, kto zbrodzieniowi
    przywali, jak ten będzie brzyudko się zachować.

    >Poza tym świadomość, że od mojego refleksu zależy to czy przeżyję jakoś
    >nie działa budująco.

    A świadomośc, że obecnie przestępca MA broń,a Ty nie działa jak?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 95. Data: 2007-08-28 14:05:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 28 Aug 2007 14:07:02 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote:

    >Skąd ta pewność, że dostanie?

    Żadna pewność. Jedynie szansa. Obecnie zaś ma pewność, że NIE
    DOSTANIE.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 96. Data: 2007-08-28 15:02:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 28 Aug 2007 05:23:42 -0700, glosnetu napisał(a):

    > Na marginesie - JEDYNYM powodem ostrych restrykcji w dostepie do broni w
    > Polsce jest historia "utrwalania wladzy ludowej" 1945+ i zwiazana z tym
    > chec rozbrojenia wszelkich rzeczywistych i potencjalnych przeciwnikow
    > wladzy ludowej. Nastepne pokolenia przyjely te restrykcje jako cos
    > oczywistego, nie zastanawiajac sie nad ich sensem.

    W innych krajach nie mieli utrwalania władzy ludowej, a regulacje dot.
    posiadania broni są podobne (z wyjątkiem USA i podobnych).

    p. m.

  • 97. Data: 2007-08-28 17:35:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 28 Aug 2007 15:32:24 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote:

> [...]
    >się co najwyżej garstka obywateli. Natomiast obawia się ich na tyle dużo
    >osób, że jestem w stanie spać spokojnie.

    W wypadku, kiedy wszyscy mają broń ta garstka zaczyna się również
    obawiać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 98. Data: 2007-08-29 00:32:11
    Od: A Tennyson <t...@b...pis>

    On Mon, 27 Aug 2007 14:17:04 +0200, Gienek wrote:

    > Przesłuchanie przesłucaniu nierówne. Zależy jako kto jest się przesłuchiwanym
    > Świadek nie może kłamać i musi mówić prawdę.

    To prawda. :-)

    > Świadek podejrzewany może odmówić

    Nie przypominam sobie co to za zwierz "świadek podejrzewany". ;-) Poza tym
    jeśli w trakcie przesłuchania świadka wyjdą na światło dzienne jakieś
    fakty wskazujące, że popełnił on czyn zabroniony, to wykorzytanie
    takiego materiału przeciwko osobie zeznającej w charakterze świadka jest
    mocno utrudnione. :-)

    > zeznań na pytania które mogą obciążyć jego lub jego najbliższych a podejrzany
    > może odmówić całkowicie zeznań lub mówić co mu się tylko podoba. Czyli łgać do
    > woli.

    Odmówić zeznań może, ale nie może "łgać do woli".

    > Warunkiem odpowiedzialności za fałszywe zeznania jest puczenie przesłuchiwanego
    > o tym.

    Nie jedynym, nie jedynym...

    > Chyba tak. Dlatego nic nie grozi dla szwagra badzia chyba że udowodnią mu że
    > zgłosił łamanie praw pracowniczych wiedząc że nikt ich tam nie łamie.

    Falandyzujesz. Dobrze, że nie nie ma tu obowiązku przytaczania konkretnych
    jednostek redakcyjnych z określonych aktów prawnych, do czego z pewnych
    względów czuję obrzydzenie. :-) Zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że
    w Polsce, nawet jeśli zapadnie wyrok sądu to jeszcze nic nie znaczy.
    Jeden z przypadków jakie znam, dotyczy osoby z tytułem wykonawczym na
    50 tys. zł od znanego przedsiębiorstwa zajmującego się konserwacją zabytków.
    W tej sprawie nie jest możliwa egzekucja, bo środki znajdują się w bankach
    poza granicami _Waszego_ pięknego kraju. ;-)
    Za to łatwo jest ściągnąć kasę od kogoś kto ma adres, uczciwie pracuje,
    ale nie zarabia na tyle dobrze, żeby kupić sobie papier z okrągłą
    pieczęcią z orzełkiem zawierającą rozwiązanie dotyczącego go zagadnienia
    po jego myśli. ;-)

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson

  • 99. Data: 2007-08-29 00:52:37
    Od: A Tennyson <t...@b...biz>

    On Mon, 27 Aug 2007 14:59:07 +0200, Gienek wrote:

    > Nie zgodzę się z tobą. Idąc tym tokiem rozumowania to sędzia powinien zarabiać
    > kilkaset tysięcy złotych ponieważ może nałożyć bardzo dużą grzywnę.

    Powinien godziwie zarabiać. Jeśli przychodzi do Ciebie człowiek stosujący
    regułę "Nie suknia zdobi..." i wpisuje w polu "kwota" formularza mandatu
    kwotę dziesięciokrotnie wyższą od wartości ubrania, które ma na sobie...
    Jak zareagujesz?

    > Na pewno
    > wysokość zarobków wpływa na pokusę ale nie do końca. Bez względu na to ile kto
    > zarabia, znajdą się rzeczy na które nie stać z wynagrodzenia i trzeba wziąć
    > łapówkę.

    Np. brak pieniędzy na drugie sniadanie? ;-)

    > Uważam, że na skłonności do korupcji wpływa przede wszystkim moralność
    > człowieka, że nie każdy ma swoją cenę i są ludzie którzy podchodzą sumiennie do
    > swoich obowiązków.

    A bakszysz? MSPANC

    Idę się przespać. :-)

  • 100. Data: 2007-08-29 06:41:09
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 28 Sie, 17:02, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > W innych krajach nie mieli utrwalania władzy ludowej, a regulacje dot.
    > posiadania broni są podobne (z wyjątkiem USA i podobnych).

    Tych "podobnych" jest calkiem sporo, co pokazuja chocby statystyki.

    Przeczytaj sobie np: http://www.gazeta.policja.pl/archiwum/0804/s12a2.htm

    Pozdrawiam,

    glos