PracaGrupypl.praca.dyskusjeusability proffesional - jak byście to nazwali po polsku?

  • 1. Data: 2005-03-10 14:21:59
    Temat: usability proffesional - jak byście to nazwali po polsku?
    Od: "Jakub Iwanski" <j...@g...pl>

    Uważam się między innymi za usability professional - i tak chcę sobie wpisać w
    CV - tylko kurcze, jak by to po polsku nazwać?
    Kojaży ktoś może jakieś tłumaczenie?
    Przecież nie napiszę "profesjonalista ds. wygody użytkownika"

    na marginesie - to topic skierowany do ludzi z IT, oni wiedzą o co chodzi :)

  • 2. Data: 2005-03-10 14:35:19
    Od: mgl <m...@s...net>

    Jakub Iwanski wrote:

> [...]
    > CV - tylko kurcze, jak by to po polsku nazwać?
    > Kojaży ktoś może jakieś tłumaczenie?
    > Przecież nie napiszę "profesjonalista ds. wygody użytkownika"

    rozumiem, że zajmujesz się HCI i projektowaniem GUI... więc chyba
    szukasz zbyt mądrych określeń

    btw, "kojaRZy"

    pozdrawiam,
    mgl

  • 3. Data: 2005-03-10 14:41:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-10, Jakub Iwanski <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Przecież nie napiszę "profesjonalista ds. wygody użytkownika"
    > na marginesie - to topic skierowany do ludzi z IT, oni wiedzą o co chodzi :)
    Spróbuj na pl.comp.tlumaczenia.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=24316
    --
    [...] nie można znaleźć kogoś, kto się nie odzywa
    /"CyberJoly Dream", Nina Liedtke/

  • 4. Data: 2005-03-10 16:17:29
    Od: Wojciech Jakóbczyk <j...@U...gazeta.pl>

> [...]
    > CV - tylko kurcze, jak by to po polsku nazwać?
    > Kojaży ktoś może jakieś tłumaczenie?
    > Przecież nie napiszę "profesjonalista ds. wygody użytkownika"

    dosc waska specjalizacja :)
    moze "specjalista ds. ergonomii GUI", chociaz usability to nie tylko
    ergonomia.

    wojtek