PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla inż. budownictwa ogólnego w Trójmieście

  • 1. Data: 2005-03-10 10:13:02
    Temat: Praca dla inż. budownictwa ogólnego w Trójmieście
    Od: "karrara" <k...@g...pl>

    Witam,
    chciałabym prosić o wszelkie informacje dotyczące pracy dla inż. budownictwa
    ogólnego w Trójmieście, tzn. może ktoś słyszał coś na temat pracy dla kogoś
    z takim wykształceniem, jakich zarobków można sie spodziewać. Dodam, że
    aktualnie pracuję na stanowisku specjalisty d/s przygotowania produkcji, ale
    ponieważ atmosfera pracy jest okropna (ostatnio gdy nie przyszłam jeden
    dzień do pracy bo leżałam w łóżku z 40 stopniową gorączką i na oczy nie
    widziałam, usłyszałam, że nie zależy mi na pracy i mam wszystko gdzieś, bo
    gdyby mi zależało to bym się nie rozchorowała - ale nikt nie wziął pod uwagę
    tego, że dzień wcześniej zrobiłam wszystko co miałam przewidziane na ten
    tydzień i siedziałam ledwo żywa w biurze) przymierzam się do zmiany
    pracodawcy.
    Nie mam zbyt dużego doświadczenia, bo pracuje od niedawna, ale bardzo
    potrzebuję pracy i chcę pracować.
    Czy takie zachowanie szefostwa, tzn. gnębienie pracownika za to, że sie
    rozchorował jest teraz normą, czy to tylko u mnie w firmie są takie
    zwyczaje??

    pozdrawiam
    Karolina

  • 2. Data: 2005-03-10 10:36:29
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "karrara" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy takie zachowanie szefostwa, tzn. gnębienie pracownika za to, że sie
    > rozchorował jest teraz normą, czy to tylko u mnie w firmie są takie
    > zwyczaje??

    Normą to na pewno nie jest, ale czasami się zdarza. Masz rację, nie warto
    się meczyć, poszukaj lepiej innej pracy

    pzdr.
    marcin

  • 3. Data: 2005-03-10 10:50:28
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "marcin" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >poszukaj lepiej innej pracy

    na przykład tutaj
    http://www.aaaby.pl/praca/300,46868,,,,19395970,Prac
    a_Findery_WSZ,.html?k=18685428&b=Praca&lp=1

    vertret