PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 61. Data: 2005-10-14 20:24:11
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    złoty <dip3rb$g0g$1@nemesis.news.tpi.pl> Friday 14 of October 2005 22:22

    > Powiem szczerze, że choć nigdy nikomu nie zazdroszczę, to lekko się
    > "zjeżyłem" jak podali ile ten ostatni "kosmiczny turysta" wyłożył za
    > przejażdżkę w kosmos.

    A widzisz, złotko, komuszek z Ciebie wychodzi - jego pieniądze i nic Ci do
    nich.

    --
    Rafał Maj

  • 62. Data: 2005-10-14 20:28:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:lmg523-ppl.ln1@raf256.com Raf256
    <s...@r...com.invalid> pisze:

    > W socjaliźmie nie ma wyboru - zamiast dysponować własnymi pieniędzmi,
    > dajesz je państwu na "przechowanie" (po drodze zniakają), finansujesz
    > wbrew sobie jakieś akcje "charytatywne", itd itd
    A świstak siedzi i zawija...
    Nie bądź dziecinny.

    Jotte

  • 63. Data: 2005-10-14 20:29:58
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "złoty" napisał w wiadomości

    > Powiem szczerze, że choć nigdy nikomu nie zazdroszczę, to lekko się
    > "zjeżyłem" jak podali ile ten ostatni "kosmiczny turysta" wyłożył za
    > przejażdżkę w kosmos. I to w świecie, gdzie codziennie tyle ludzi
    > _zdycha_ (dosłownie) z głodu.
    > Wiem, wiem.. jego kasa - jego zachcianki. Ale nie podoba mi się to.. i
    już.

    <ironia>
    Ha! Socjalista pie*ony!!! ;))
    Świat chce naprawiać i o biednych głodujących się martwić!
    </ironia>

    --
    Koziorozec

  • 64. Data: 2005-10-14 20:31:18
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:f6g523-2mc.ln1@raf256.com Raf256
    <s...@r...com.invalid> pisze:

    > "Zdefiniuj "socjał w polskim wykonaniu". (obiekt, właściwości,
    > metody ;))."
    > a teraz napisz to proszę ponownie, bardziej po polsku...
    A czego nie zrozumiałeś?

    > Są to
    > - pracujący na czarno udający bezrobotnych - parę stówek więcej - czemu
    > nie - są to tacy którzy mogli by mieć pracę, ale co tam panie będę
    > pracował za 800, jak za nic nie robienie mam niewiele mniej - na wódkę
    > też starcza - górnicy którzy pracują po to abyśmy wszyscy tracili, im
    > więcej węgla PL produkuje tym więcej obywatele tracą, genialne czyż nie?
    > a nie przerwiemy tego do populiśmi jak kaczyński chcą mieć głosy
    > ciemnych mas np. z śląska
    Pytałem jak ich utrzymujesz, bo twierdzisz że to robisz.

    > każdy może wykonywać jakąś prace,

    Na pewno?

    > a) im mniejsze obciążenia socjalne tym więcej miejsc pracy bo więcej
    > pracodawców
    Dowód twierdzenia poproszę.

    > b) zawsze sam możesz zostać pracodawcą, czyż nie?! no może gdyby nie ten
    > socjał bo te 200...1000 na dzieńdobry choćbyś był na minusie to faktycznie
    > kłoda pod nogi
    To prawda.

    > nie, mam wiele zajęć ciekawych, mając więcej czasu może sam założę DG
    > (nie w Polsce, oczywiście)
    To nie wymądzrzaj sie w Polsce, oczywiście.

    > dlaczego? jeżeli taka była umowa między mną a pracodawcą... z drugiej
    > strony nie potrzebuję aby państwo wymuszało to na pracodawcy
    OK, czyli z prawnych regulacji rezygnujesz - Twoja sprawa, chociaż za bardzo
    nie wierzę.

    > tak, odrzucę go ponieważ cały czas robię też prace dorywcze więc
    > autoamtycznie on się odrzuuca
    Możesz uściślić ten bełkot?

    > mam wystarczająco możliwości zarobienia,
    Na razie.

    > natomiast gdybym nie miał żadnej
    > innej,
    No właśnie, co byś zrobił nie mając żadnej innej?

    Jotte

  • 65. Data: 2005-10-14 20:31:38
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 14-10-2005 o 22:22:31 złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> napisał:

    > nie. Praktyka wychodzi z charakteru ludzi. Zwłaszcza tych którzy się
    > dorwą do władzy. Co dobrego? No cóz.. choćby to że _teoretycznie_ nie
    > powinno być w nim głodu i nędzy. To mi się podoba. A Tobie nie?

    Znaczy, że manna z nieba? pieczone gołąbki itd.? Nie chwytam.

> [...]
    > _zdycha_ (dosłownie) z głodu.
    > Wiem, wiem.. jego kasa - jego zachcianki. Ale nie podoba mi się to.. i

    Na jakichś wakacjach kiedykolwiek byłeś? Trochę taniej, ale zasada ta sama.

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie

  • 66. Data: 2005-10-14 20:33:54
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-10-14 22:24 , walcząc mozolnie z klawiaturą Raf256 w pocie
    czoła napisał/a:

    > złoty <dip3rb$g0g$1@nemesis.news.tpi.pl> Friday 14 of October 2005 22:22

    > A widzisz, złotko, komuszek z Ciebie wychodzi - jego pieniądze i nic Ci do
    > nich.

    uważasz, że moje prawo do oceniania postępowania innych to komunizm?
    skoro tak mówisz.. niech Ci będzie.
    Zwróć tylko uwagę że ja mu nie chcę tych pieniędzy zabierać. Ale uważam,
    że mógłby wydać je w lepszy sposób, niż na tego typu kretyńskie zachcianki.

  • 67. Data: 2005-10-14 20:34:42
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Raf256" napisał w wiadomości

    > Co to ma do rzeczy? Zresztą pracuję etatowo.

    To co Cię tak ruszają koszty prowadzenia DG???
    Małżonka prowadzi?

    > Właśnie - w Kaczolandzie to będzie najbardziej opłacalne

    > ile odbiera jakieś komunistyczno-socjalistyczne świadczenia?
    > na pewno dużo, oprócz samych zasiłków są jeszcze różne
    > dopłaty i inne takie

    Jakie inne???
    Jakie 'na pewno dużo'???
    Konkrety!

    Nie masz żadnego pojęcia o zasiłkach, a wykrzykujesz, że
    musisz utrzymywać bezrobotnych z takich świadczeń!

    --
    Koziorozec

  • 68. Data: 2005-10-14 20:36:19
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

> [...]

    > pieniędzmi, dajesz je państwu na "przechowanie" (po drodze zniakają),
    > finansujesz wbrew sobie jakieś akcje "charytatywne", itd itd

    Dlaczego niektórym socjalizm=komunizm?

    --
    Koziorozec

  • 69. Data: 2005-10-14 20:49:16
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Raf256" napisał w wiadomości

    > Są to
    > - pracujący na czarno udający bezrobotnych - parę stówek więcej

    Na począku byli tacy _pracodawcy_, którzy nie chcieli zatrudniać
    legalnie i zatrudniali na czarno - wciąż płacząc, że za duże koszty
    zatrudnienia.

    > - są to tacy którzy mogli by mieć pracę, ale co tam panie będę
    > pracował za 800, jak za nic nie robienie mam niewiele mniej
    > - na wódkę też starcza

    Słuchaj: wytłumacz mi, jaka w tym Twoim rozumowaniu logika:
    jeśli mam do wyboru: pracować na czarno za 800 zł na rękę
    i pracować na etacie za 800 zł na rękę, to uważasz, że to _JA_
    wybiorę to pierwsze rozwiązanie???
    Każdy przy zdrowych zmysłach wolałby zarabiać to samo, co
    ma na czarno - na etacie, bo jeszcze ma ubezpieczenie i emerytalne.

> [...]
    > węgla PL produkuje tym więcej obywatele tracą, genialne czyż nie?
    > a nie przerwiemy tego do populiśmi jak kaczyński chcą mieć głosy

    Ależ w Tobie jest masa nienawiści do ludzi?!
    Wszyscy (oprócz Ciebie, małżonki, dzieciaków, taty, mamy, siostry,
    brata), to sk*ny, które tylko się byczą - taka 'ciemna masa'???

    > nie, mam wiele zajęć ciekawych, mając więcej czasu może sam założę
    > DG (nie w Polsce, oczywiście)

    Jasne, wspieraj zagranicę swoimi podatkami.
    Ciekawe jak długo potrwa zanim i tam zaczniesz krzyczeć, że
    biurokracja, zdzierają pieniądze (podatki)...

    > tak, odrzucę go ponieważ cały czas robię też prace dorywcze więc
    > autoamtycznie on się odrzuuca

    Oczywiście będziesz robił wszystko legalnie, a nie na lewo -
    opłacając podatki i swoje ubezpieczenie?
    Skoro tyle prac 'dorywczych', to po co trujesz d*ę swojemu pracodawcy
    - zakładaj DG!

    > mam wystarczająco możliwości zarobienia, natomiast gdybym nie
    > miał żadnej innej, dzięki choremu socjałowi coraz więcej osób ucieknie
    > faktycznie w szarą lub czarną strefę, lub za granicę, zostawiając
    > w PL nieudolnych nierobów - ciekaw jestem jak oni utrzymają się
    > niby nawzajem

    Na razie to jesteś takim samym krzykaczem, jak ci, którzy krzyczą, że
    się im należy!

    --
    Koziorozec

  • 70. Data: 2005-10-14 20:49:34
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Matrix" <m...@x...com> napisał w wiadomości
    > na twoim miejscu raczej bym sie zastanowil kto bedzie ci emeryture placil
    > tak samo pracodawcy tez niech nad tym pomysla...

    W dzisiejszych czasach, czy sie pracuje na etacie, czy na czarno, czy
    jakkolwiek, rozsadnie jest zatroszczyc sie o swoja emeryture samemu poza
    systemem panstwowym, ktory z powodow demograficznych jest skazany na upadek.
    Tzn. oszczedzac w funduszach emerytalnych, samodzelnie inwestujac w fundusze
    inwestycyjne, odkladajac na lokaty, inwestujac w nieruchomosci itp.

    I.