PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozl.um.odzielo

  • 1. Data: 2004-02-16 18:01:34
    Temat: rozl.um.odzielo
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    Witam,
    mam takie pytanko, jak to jest z rozliczeniem umowy o dzielo, konkretnie
    chodzi mi o koszty uzyskania.W 1 przypadku od kwoty 190zł naliczono mi
    koszty uzyskania i podatek, a w 2 przypadku od kwoty 130zl odciagnieto tylko
    podatek. Czy koszty uzyskania wyliczane sa od jakiejs konkretnej kwoty?
    Dodam ze obie umowy byly jednodniowe.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2004-02-17 12:45:57
    Temat: Re: rozl.um.odzielo
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko
    > podatek. Czy koszty uzyskania wyliczane sa od jakiejs konkretnej kwoty?

    Do końca ubiegłego roku od przychodów z tego typu umów na kwotę nie
    przekraczającą 143 zł pobierano zryczałtowany podatek 20% (art. 30 ust. 1
    pkt 3 ustawy o pod.doch od os. fiz.). W tym roku powinno się liczyć koszty
    przy każdej takiej umowie bez względu na kwotę.
    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2004-02-17 17:53:08
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

> [...]
    > pkt 3 ustawy o pod.doch od os. fiz.). W tym roku powinno się liczyć koszty
    > przy każdej takiej umowie bez względu na kwotę.

    Jaki art. mowi o tym, iz w 2004r od kazdej kwoty liczymy koszty?
    Magda

  • 4. Data: 2004-02-17 18:37:19
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-17 18:53, osoba przedstawiająca się jako "MagdaK." napisała
    co następuje:

    > Jaki art. mowi o tym, iz w 2004r od kazdej kwoty liczymy koszty?
    > Magda

    Żaden. Żaden też już nie mówi że nie liczymy. Został usunięty zapis o
    umowach ryczałtowych. W tej chwili wszystkie umowy są liczone w ten sam
    sposób.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-02-17 20:58:59
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > Żaden. Żaden też już nie mówi że nie liczymy. Został usunięty zapis o
    > umowach ryczałtowych. W tej chwili wszystkie umowy są liczone w ten sam
    > sposób.

    Czyli dla jasnosci : powinnam udac sie chyba do dzialu plac i zwrocic na to
    uwage aby od tej mniejszej kwoty um. o dzielo tj. 130zl naliczono podatek i
    koszty?

  • 6. Data: 2004-02-17 21:04:25
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-17 21:58, osoba przedstawiająca się jako "MagdaK." napisała
    co następuje:

    > Czyli dla jasnosci : powinnam udac sie chyba do dzialu plac i zwrocic na to
    > uwage aby od tej mniejszej kwoty um. o dzielo tj. 130zl naliczono podatek i
    > koszty?

    Ano. Jeśli umowy były w styczniu to będa strasznie marudzić bo w grę
    wchodzi przy okazji korekta PIT-4 ;) (chyba że jeszcze nie złożyli).

    _ _ _

  • 7. Data: 2004-02-19 21:25:24
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    Dzieki za odpowiedzi.