PracaGrupypl.praca.dyskusje › Windykacja

  • 1. Data: 2004-02-16 13:11:53
    Temat: Windykacja
    Od: "Boniek" <m...@p...onet.pl>

    Mam do was pytanie. Czy znacie jakies firmy windykacyjne które mogłyby mi
    pomóc przy sciagnieciu długu. Osoba poprostu okazała sie wyjątkowo nie
    powazna i niestety straciłem na nia kawał czasu, dlatego zależy mi jednak na
    odebraniu pieniędzy.
    Powiedzci mi jezeli takie znacie i z koleji powiedzcie mi jakich minimalnych
    kwot decydują sie sciagać. Rozumiem ze opłata to jakaś cześć długu no ale
    chyba jest jakas minimalna za która opłaca im się taki długi ściągać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-17 19:01:14
    Temat: Re: Windykacja
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Takich firm jest pierdyliard. Każda ma inny zakres działąnia tzn. preferuje
    inny porfel wierzytelności (w zależności od źródła zobowiązania, wysokości
    kwot). Różne sa też warunki prowizyjne. Proponuję kontaktowac się
    indywidualnie z tymi firmami i pytać o warunki współpracy.