PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czym polega moderowanie w pl.praca.oferowana??

  • 1. Data: 2004-02-16 14:57:28
    Temat: Na czym polega moderowanie w pl.praca.oferowana??
    Od: " Tomasz Kropiewnicki" <p...@N...gazeta.pl>

    Pytanie jak w temacie...
    Wysłałem ogłoszenie na grupę i nic. Wysłałem ponownie - też nic.
    Przeczytałem faq grupy (fakt - powinienem wcześniej to zrobić) i wydaje mi
    się, że spełniłem wszystkie wymagania. W temacie był określony teren pracy
    (Cała Polska), była też informacja o co chodzi (Strona WWW). W treści
    wiadomości dokładnie opisałem o co mi chodzi - czego ma dotyczyć praca.
    Rzeczywiście nie podałem adresu pocztowego, ani telefonu, jedynie e-mail,
    ale jestem osobą prywatną i nie chciałbym publicznie podawać namiary na
    siebie. Jeśli wybrałbym odpowiednią ofertę, wtedy z tą osobą bym się już
    dogadywał. Dlatego moje pytanie jest następujące. Dlaczego moje ogłoszenie
    zostało odrzucone? Chodzi mi o konkretny powód.

    Z poważaniem
    Tomasz Kropiewnicki

  • 2. Data: 2004-02-16 15:12:43
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Nie musiało zostać odrzucone.
    Jak zapewne już wyczytałeś (FAQ) lista ta jest moderowana, w związku z tym
    ogłoszenia na ukazują się "na bieżąco" tylko średnio dwa razy dziennie.
    Radzę ci poczekać do jutra, a jak jutro nie będziesz widział to napisz maila
    do moderatora:)
    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 3. Data: 2004-02-16 15:36:25
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik " Tomasz Kropiewnicki" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c0qloo$sst$1@inews.gazeta.pl...
    > dogadywał. Dlatego moje pytanie jest następujące. Dlaczego moje ogłoszenie
    > zostało odrzucone? Chodzi mi o konkretny powód.

    Odczekaj dzien, dwa.
    Jesli nie dostaniesz listu od moderatora z info o brakach formalnych
    ogloszenia, to jeszcze raz uwaznie przejrzyj grupe ppo - byc moze
    przeoczyles swoje ogloszenie, albo/i napisz do moderatora.

    m.

  • 4. Data: 2004-02-17 09:10:49
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    > Jak zapewne już wyczytałeś (FAQ) lista ta jest moderowana, w związku z tym
    > ogłoszenia na ukazują się "na bieżąco" tylko średnio dwa razy dziennie.
    Słucham?
    Pani szanowna jakieś stare czasy wspomina, bo ostatnio ogłoszenia ukazują
    się raz na 2-3 dni.
    > Radzę ci poczekać do jutra, a jak jutro nie będziesz widział to napisz
    maila
    > do moderatora:)
    Moderator odpowie że 'z powodu padu jakichśtam serwerów poczta nie
    dochodziła' i tyle.
    BK.
    Doom_