PracaGrupypl.praca.dyskusjerozl.um.odzielo › rozl.um.odzielo
    From: "MagdaK." <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rozl.um.odzielo
    Date: Mon, 16 Feb 2004 19:01:34 +0100

    Witam,
    mam takie pytanko, jak to jest z rozliczeniem umowy o dzielo, konkretnie
    chodzi mi o koszty uzyskania.W 1 przypadku od kwoty 190zł naliczono mi
    koszty uzyskania i podatek, a w 2 przypadku od kwoty 130zl odciagnieto tylko
    podatek. Czy koszty uzyskania wyliczane sa od jakiejs konkretnej kwoty?
    Dodam ze obie umowy byly jednodniowe.
    Pozdrawiam
    Magda