PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnacja ze stażu absolwenckiego?

  • 1. Data: 2004-03-04 19:08:20
    Temat: rezygnacja ze stażu absolwenckiego?
    Od: "Darek" <d...@p...pl>

    Jakie są konsekwencje zrezygnowania ze stażu abslowenckiego? (jestem
    zarejestrowany w PUPie jako absolwent bezrobotny i wcześniej nie miałem
    umowy o pracę). -Nie wiem czy wytrzymam jako przedstawiciel handlowy - czyt.
    akwizytor ;-)

  • 3. Data: 2004-03-04 21:23:02
    Temat: Re: rezygnacja ze stażu absolwenckiego?
    Od: "magda" <s...@o...pl>

> [...]
    > umowy o pracę). -Nie wiem czy wytrzymam jako przedstawiciel handlowy - czyt.

    obawiam się, że konsekwencją jest zwrot pobranego do tej pory stypendium
    stażowego :(
    dopytaj w swoim PUP, osoby, kt.zajmuje się stażami
    pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2004-03-04 21:23:02
    Od: "magda" <s...@o...pl>

  • 4. Data: 2004-03-04 21:50:48
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-03-04 22:23, Użytkownik magda napisał:

    > obawiam się, że konsekwencją jest zwrot pobranego do tej pory stypendium
    > stażowego :(
    > dopytaj w swoim PUP, osoby, kt.zajmuje się stażami

    a dlaczego mają odbierać "stypendium"? Przecież słusznie się te
    pieniądze zarobiło ciężką pracą. A że nie nazywa się to "wypłatą" tylko
    "stypendium" to nic nie zmienia.
    Oficjalnie babki w UP straszą, że będzie się oddawało te stypenia. Jeśi
    jednak dobrze popytasz i przydusisz, to okaże się, że będziesz musiał
    jedynie zwrócić za badania lekarskie - ale o tym się nie mówi :)
    A zarobionych pracą pieniędzy nikt nigdy nie ma prawa Ci zabrać.

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2004-03-04 22:35:26
    Od: " Kamil OK" <k...@N...gazeta.pl>

    Darek <d...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > umowy o pracę). -Nie wiem czy wytrzymam jako przedstawiciel handlowy - czyt.

    Będziesz musiał oddać do UP kasę - stażowe 450zł/m-c. O innych konsekwencjach
    np krecha w jakichś papierach nic mi nie wiadomo.
    A poza tym - staż jako naganiacz? Chyba zwariowałeś?!?

    Pozdrawiam!
    Kamil OK

  • 5. Data: 2004-03-04 22:35:26
    Od: " Kamil OK" <k...@N...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2004-03-04 22:41:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > -Nie wiem czy wytrzymam jako przedstawiciel handlowy - czyt.
    > akwizytor ;-)

    ************** do czego juz doszlo, stazyste wysylac do akwizycji ;(
    najprostrzy sposob to podpisac z inna (znajoma firma) umowe o prace/zlecenie
    np na 2-3 dni
    wtedy tracisz status bezrobotnego, automagicznie przerywasz staz i masz
    gdzies akwizycje ;)
    od strony prawnej jestes czysty i niezwracasz kasy ;)

    Jean

  • 7. Data: 2004-03-04 22:41:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

  • 9. Data: 2004-03-06 11:57:56
    Od: "MarcinW" <x...@p...onet.pl>

    aktualnie tez jestem an stazu.. i ciesze sie, ze to szybko sie skonczy (z
    mojej inicjatywy)...nie bede sie rozpisywal ale powiem tyle ...ze stazysci
    sa jak podludzie, tania sila robocza, itp...i za marne 470PLN nie dam sie
    ponizac jakiemus burakowi ze srednim doswiadczeniem(mam na mysli prezesa
    firmy i innych pracownikow)...dlatego ja bede rezygnowal (nareszcie
    znalazlem PRAWDZIWA PRACE) a jedyna konsekwencja mojej rezygnacji bedzie
    pokrycie kosztow badan lekarskich! I TYLKO tyle!
    pozdrawiam i zycze sukcesow w pracy zawodowej :)

  • 10. Data: 2004-03-06 13:24:22
    Od: "Marcin" <x...@p...onet.pl>

    Nic nie bedziesz musial oddawac...jezeli zalatwisz sprawe odpowiednio to
    pokrywasz Tylko koszty lekarskie...50zl i tyle...najlepiej idz do UP i sie
    dowiedz...albo zadzwon

    pzdr

    http://www.gazeta.pl/usenet/