PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ustawa o świadczeniach przedemerytalnych

  • 1. Data: 2004-03-04 19:12:16
    Temat: Ustawa o świadczeniach przedemerytalnych
    Od: "tedi69" <t...@k...pl>

    Witam grupowiczów
    Jak tak gościnnie mam jedno pytanie odnośnie czytanej ostatnio
    w sejmie ustawy o świadczeniach przedemerytalnych.
    Jeśli podczas obecnej sesji sejmu jest pierwsze czytanie tej ustawy,
    to w jakim terminie (tak standardowo) są w stanie tę ustawę wprowadzić.
    Oczywiśnie biorąc pod uwagę pracę w komisjach,
    czytania i głosowania w sejmie, potem senat, prezydent,
    vacatio legis no i oczywiście ogłoszenie w Dzienniku Ustaw.
    Podsumowując od kiedy najwcześniej może ta ustawa wejść w życie.
    Może jest na grupie, ktoś kto zna tego typu orientacyjne terminy
    lub pracuje w kręgach zbliżonych do Sejmu :).
    W prasie te terminy są tak różne, że trudno coś wioskować -
    jest to pewnie związane z opóźnieniem względem tego co proponował Hausner,
    a całe zamieszanie wokół planu powoduje, że nawet redaktorzy piszą bzdury
    :).
    Mam w rodzinie taki przypadek i chciałbym się coś dowiedzieć.
    Pozdrawiam licząc na pomoc.
    Tedi69