PracaGrupypl.praca.dyskusjerefleksje

  • 41. Data: 2005-04-25 15:58:03
    Temat: Re: refleksje
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    No, toś mnie pocieszył :-(((

    Ja raczej unikam prezentacji mojego całego CV, bo zawsze słyszę tekst:
    "Niestety, nie stać nas na Pana."

    I do rozmowy o ewentualnych pieniądzach nawet nie dochodzi :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie
    Maciej Ślużyński

  • 42. Data: 2005-04-25 16:13:28
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:d4j413$82o$1@opal.icpnet.pl...
    > No, toś mnie pocieszył :-(((
    >
    > Ja raczej unikam prezentacji mojego całego CV, bo zawsze słyszę tekst:
    > "Niestety, nie stać nas na Pana."
    >
    > I do rozmowy o ewentualnych pieniądzach nawet nie dochodzi :-)))
    To się nazywa "deficyt wsteczny" albo "wsteczny brak kompetencji" :).

    Najpierw cię nie chcą bo nie masz kompetencji a ciebie na nic cię nie stać.
    Po jakimś czasie znów cię nie chcą bo masz zbyt dużo kompetencji a ich na
    ciebie nie stać. Radosna perspektywa rozwoju :)

    pozdrawiam
    m.

  • 43. Data: 2005-04-25 16:24:22
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

> [...]
    > Po jakimś czasie znów cię nie chcą bo masz zbyt dużo kompetencji a ich na
    > ciebie nie stać. Radosna perspektywa rozwoju :)

    Czyli trzeba być "średniakiem"?

    No to ja dziękuję...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 44. Data: 2005-04-25 17:52:47
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    pawelw <p...@n...pl> napisał(a):

    > Moja krytyka odnosila sie do faktu iz czesc osob z grupy nie zrobila nic,
    > chociaz oficjalnie sie zadeklarowala do wypelnienia swojego obowiazku.

    nie robila nic przy danym projektcie, co nie oznacza, ze nie robila nic
    w perspektywie czasu (kolejne projekty). moim zdaniem rozwiazanie bylo
    sluszne - mobilizowalo do wysilku "druga polowe" grupy do efektywnej pracy
    przy nowym projekcie.
    co innego robic non stop za kogos, a co innego uzupelniac sie na zmiane.

  • 45. Data: 2005-04-25 20:14:29
    Od: "pawelw" <p...@n...pl>

> [...]
    > w perspektywie czasu (kolejne projekty). moim zdaniem rozwiazanie bylo
    > sluszne - mobilizowalo do wysilku "druga polowe" grupy do efektywnej pracy

    To zalezy jakie warunki ustalil prowadzacy, ale wiele wskazuje na to ze
    jednak projekt mial byc wykonany przez cztery osoby a nie przez dwie. Czyli
    postapiono wbrew zasadom obowiazujacym w danym momencie.

    Ok, nie ma sensu sie spierac.

    Pawel W

  • 46. Data: 2005-04-25 20:59:34
    Od: Michał <m...@s...net>

    pawelw wrote:
    > To zalezy jakie warunki ustalil prowadzacy, ale wiele wskazuje na to ze
    > jednak projekt mial byc wykonany przez cztery osoby a nie przez dwie. Czyli
    > postapiono wbrew zasadom obowiazujacym w danym momencie.

    zasadom. dany moment. wiele wskazuje. mial byc. czyli. wbrew.

    no ladnie, ladnie... ;)

    --
    mgl

  • 47. Data: 2005-04-26 08:07:36
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:d4j5ic$aep$1@opal.icpnet.pl...

    > Czyli trzeba być "średniakiem"?
    Nie, trzeba dobrze udawać bezradnego w obliczu najprostszych zadań :) To
    wtedy może nawet na jakieś szkolenie człowieka wyślą :)

    pozdrawiam
    m.