PracaGrupypl.praca.dyskusje › ksiazeczka zdrowia

  • 1. Data: 2005-04-24 22:55:01
    Temat: ksiazeczka zdrowia
    Od: "Dybot" <r...@w...net>

    pytanie dotyczace ksiazeczki zdowia:

  • 2. Data: 2005-04-24 22:56:05
    Temat: Re: ksiazeczka zdrowia
    Od: "Dybot" <r...@w...net>

    > pytanie dotyczace ksiazeczki zdowia:

    (zapomnialem pytan):

    1. Ile mniej wiecej kosztuje wyrobienie pracowniczej ksiazeczki zdrowia
    (wraz
    z badaniami) ?
    2. Ile czasu trwa wyrobienie takiej ksiazeczki ?

    ps. przejzalem archiwum, i chodzi wielu pyta, odp. jakos tam juz nie ma

    pdzr.

  • 3. Data: 2005-04-25 07:55:21
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Nic nie kosztuje. Wyranbia Ci pracodawca, albo UP jesli jestes w nim
    zarejestrowany

  • 4. Data: 2005-04-25 12:34:45
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Shady napisał(a):
    > Nic nie kosztuje. Wyranbia Ci pracodawca, albo UP jesli jestes w nim
    > zarejestrowany

    chodzi chyba o książeczkę sanitarno-epidemiologiczną ?
    czas to coś 2-3 tygodnie bo trzeba oddać próbki do badania
    koszt ok. 50zł
    zadzwoń do przychodni lub punktu laboranckiego to ci powiedza szczegóły

  • 5. Data: 2005-04-25 17:27:41
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    > Nic nie kosztuje. Wyranbia Ci pracodawca, albo UP jesli jestes w nim
    > zarejestrowany

    A ja czekam na taka ksiazeczke juz 4 miechy i nic...
    Gdzie moge kupic traka ksiazeczke i dac ja pracodawcy do podbicia?

  • 6. Data: 2005-04-25 19:44:09
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    M.; <d4ioeb$ele$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > chodzi chyba o książeczkę sanitarno-epidemiologiczną ?
    > czas to coś 2-3 tygodnie bo trzeba oddać próbki do badania
    > koszt ok. 50zł

    W W-wie [w stacji SANEPIDu, bo robią chyba też różne firmy medyczne,
    choć laboratorium pewnie jest jedno i to samo ;)] w zeszłym roku od 90
    zł z groszami do 115 zł [w zależności od miejsca zamieszkania -
    zamiejscowi płacili najwięcej] + 2 zł za druk książeczki [czytaj
    niewypełnioną książeczkę]. Trzy próbki w ciągu trzech dni pod rząd [no
    chyba, że wypada weekend, wtedy "trzy dni pod rząd" to fikcja], od
    ostatniej próbki czeka się na wyniki 10 dni, z tym że odniosłem
    wrażenie, że nim dłuższe okresy dni wolnych [czytaj weekendy, święta]
    tym wyniki bardziej się opóźniają, ale może prawdą była informacja,
    którą uzyskałem na tę okoliczność [opóźniania], że próbka została
    "wstrzymana"? Czyli należy liczyć bezpiecznie 15-20 dni od dnia oddania
    pierwszej próbki.

    Flyer