PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja wynagrodzenia w ofertach pracypropozycja wynagrodzenia w ofertach pracy
    From: "hovercraft" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: propozycja wynagrodzenia w ofertach pracy
    Date: Thu, 26 Feb 2004 06:48:03 +0100

    Przegladam wlasnie oferty pracy w UK i jedno co mnie uderzylo, to ze
    elementem wiekszosci z nich jest propozycja wynagrodzenia, wiekszosc
    oferentow nie ukrywa tej informacjina samym poczatku.
    Co o tym sadzicie, bo moim zdaniem jest to dobre rozwiaznie, zdzylo misie
    przejsc caly proces rekrutacyjnym po czym okazalo sie ze wszystko ladnie
    pieknie ale wynagrodzenie to niestety mi nie odpowiada.