PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja wynagrodzenia w ofertach pracyRe: propozycja wynagrodzenia w ofertach pracy
  • Data: 2004-02-26 13:29:41
    Temat: Re: propozycja wynagrodzenia w ofertach pracy
    Od: "KT" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "hovercraft" <c...@w...pl> wrote in message
    news:c1k60b$q7i$1@sunflower.man.poznan.pl...
    : Dokladnie sie z toba zgadzam, ci (pracodawcy) ktorym wydaje sie ze osiagna
    : cos poprzez niewiedze czy ukrywanie informacji przed pracownikami w koncu
    : sie na tym przejada.

    ...ja tez wrzuce swoje 3 grosze. Bedac kiedys na rozmowie rekrutacyjnej w
    jednej z duzych i dosc znanych firm w branzy fmcg jak zwykle padlo pytanie
    "ile chcialby pan zarabiac" po przedstawieniu mojej oferty ja zapytalem sie
    czy jest odpowiadajaca im stawka ? i jak zarabia sie na stanowisku o ktore
    walczylem. w odpowiedzi uslyszalem "okolice sumy jaka pan wymienil". ale
    dodam, ze wczesniej zorientowalem sie ile w tej akurat firmie sie zarabia.
    natomiast na innej rozmowie w innej firmie gdy moj rozmowca uslyszal pytanie
    ile sa mi w stanie zaoferowac zrobil taka mine jak bym zapytal sie
    conajmniej o dlugosc jego przyrodzenia...
    po chwili zastanowienia rzekl "to moze przejdzmy dokolejnego pytania a to
    wyjasnimy sobie innym razem"
    oczywiscie 'innego' razu nie bylo, moze bylem zbyt odwazny??? no nie wiem, w
    kazdym badz razie rowniez zgadzam sie z autorem watku, ze wysokosc zarobkow,
    ew. jakies swiadczenia powinny byc w ogloszeniach.
    przeciez jesli firma oferuje np prywatne ubezpieczenie medyczne jest to
    zapewne jakims benefitem w porownaniu do innych i jest sie czym chwalic, ze
    firma dba o pracownikow....
    pozdr
    k.