PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramiata C++ / kwantum.gda.pl › Re: programiata C++ / kwantum.gda.pl
    From: "21" <2...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programiata C++ / kwantum.gda.pl
    Date: Fri, 9 Mar 2007 20:34:42 +0100

    Faktycznie dość dawno, na tą okazję zajrzałem do swojego archiwum wysłanych
    CV/LM. Musiał to byś gdzieś koniec sierpnia 2005. Ciekawe czy czasy się tak
    zmieniły, tz. wtedy pojawiało się więcej ciekawych osób. Zasadniczo jeśli
    jest taka bieda to nie będę ukrywał że, cieszy mnie to ;), szybciej
    poproszę swojego szefa o podwyżkę.

    Swoją drogą to co powiedziałeś jest kompletną podstawą. Jeszcze rozumiem jak
    chodzi o wzorce, doświadczenie z ich używaniem, jakieś ciekawsze algorytmy,
    ale funkcje wirtualne ? hmm, chciałbym się kiedyś znaleźć po tej drugiej
    stronie stolika, to musiało by być ciekawe.