PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca SOLID SECURITY-ochrona

  • 1. Data: 2006-10-17 15:58:35
    Temat: praca SOLID SECURITY-ochrona
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    ile mozna wyciagnac w tej firmie

    a) maja licencje I lub II st.

    b) nie majac licencji

    Slyszalem ze z nadgodzinami nawet 2000 tys (rejon pom-kuj, miasto :
    bydgoszcz)

    Jakie obiekty mozna dostac i majac licencji ?

  • 2. Data: 2006-10-18 20:17:28
    Temat: Re: praca SOLID SECURITY-ochrona
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 17 Oct 2006 17:58:35 +0200, rs napisał(a):

    > Jakie obiekty mozna dostac i majac licencji ?

    Bez licencji możesz być portierem w biurowcu, zawód portiera istniał od
    dawna, tylko ostatnio nazywa się to "ochroniarz", ale portierowanie nie ma
    nic wspólnego z ochroną. Portier ma za zadanie tylko być, rejestrować
    wchodzących, informowac o nr pokoju, w uzasadnionym przypadku wcisnąc
    przycisk napadowy, aby w ciągu najdłuższych w twoim zyciu 5 minut
    przyjechała ekipa posiadających licencje.

    Bez licencji również możesz chronić osiedle, budowę, zakład, czyli
    siedzenie na dyzurce i regularne spacery po obszarze chronionym bez wzgledu
    na pogodę, alarmowanie jak wyżej.

    Jeśli masz licencję, to masz szansę jeździć w lotnych patrolach, chronić
    obiekty podlegające obowiązkowej ochronie (ale nie licz na to, ze to coś
    ciekawego), konwojować pieniądze, no i masz szansę że dostaniesz służbową
    broń.

    Jesli masz licencję II stopnia, możesz najwięcej zarabiać, być inspektorem,
    albo nawet załozyć i kierowac własną agencją ochrony.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

  • 3. Data: 2006-10-18 20:50:37
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:s5zwsdgk902i.1o0j6meg85pl6$.dlg@40tude.net...
    [..]

    [..]

    w uzasadnionym przypadku wcisnąc
    > przycisk napadowy, aby w ciągu najdłuższych w twoim zyciu 5 minut
    > przyjechała ekipa posiadających licencje.

    I ta ekipa posiadajaca licencje przyjedzie po to zeby zawiadomic policje,
    jakby portier tego ie mogl zrobic ;);)
    a to polska wlasnie... ;);)

  • 4. Data: 2006-10-19 06:53:36
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 18 Oct 2006 22:50:37 +0200,
    rs <r...@w...pl> screamed:
    > w uzasadnionym przypadku wcisnąc
    >>

    > I ta ekipa posiadajaca licencje przyjedzie po to zeby zawiadomic policje,
    > jakby portier tego ie mogl zrobic ;);)
    > a to polska wlasnie... ;);)

    No ktoś musi przecież zgłosić na policję kradzież towaru i odnalezione
    ciało portiera...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:58:04 user up 11134 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    An alcoholic is anyone you don't like who drinks more than you do.

  • 5. Data: 2006-10-19 16:24:29
    Od: Radosław Witkowicki <rwitkowicki@USUNTO_yahoo.co.uk>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > No ktoś musi przecież zgłosić na policję kradzież towaru i odnalezione
    > ciało portiera...

    Dobre, dawno tak się nie uśmiałem :).

  • 6. Data: 2006-10-19 17:31:21
    Od: MK <X...@p...fm>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Bez licencji również możesz chronić osiedle, budowę, zakład, czyli
    > siedzenie na dyzurce i regularne spacery po obszarze chronionym bez wzgledu
    > na pogodę, alarmowanie jak wyżej.

    Czyli praca jako czujka alarmowa :)

    MK

  • 7. Data: 2006-10-21 19:55:01
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 22:50:37 +0200, rs napisał(a):

    > I ta ekipa posiadajaca licencje przyjedzie po to zeby zawiadomic policje,
    > jakby portier tego ie mogl zrobic ;);)
    > a to polska wlasnie... ;);)

    ciekawe jak to jest rozwiązane za granicą

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy