PracaGrupypl.praca.dyskusjepodwyżka › podwyżka
  • Data: 2005-09-15 20:32:10
    Temat: podwyżka
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zaproponowania kierownikowi podwyżki.
    Sytuacja wygląda mniej więcej tak: niedawno zmieniła się siedziba więc mam
    gorszy dojazd z uczelni, praca (a właściwie to zlecenie) jest mało ciekawa
    (w sensie: prawie nic nowego się nie nauczę), zwolnienia się raczej nie
    boję bo ta praca stanowi jakieś 30% moich przychodów, poza tym gdyby
    chcieli zatrudnić kogoś nowego to by ich to kosztowało więcej niż podwyżka
    dla mnie. Tyle że to jest instytucja budżetowa gdzie pieniędzy się tak
    dokładnie nie liczy i mogą obowiązywać jakieś dziwne regulacje (w stylu nie
    masz wyższego wykształcenia? To się podwyżka nie należy). Jak złożyć taką
    propozycję żeby nie wyjść na niewdzięcznego krwiopijcę? ;-)

    Tomek