PracaGrupypl.praca.dyskusjepodwyżka › Re: podwyżka
  • Data: 2005-09-16 21:43:22
    Temat: Re: podwyżka
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:gagrv2-d81.ln1@oswiecenia.net Tomasz Grobelny

    > Nie. Brak polskich znaków bywa uzasadniony.
    Czy Ty w ogóle kiedykolwiek czytasz więcej niż jedno zdanie z danej
    wiadomości?

    > Wiele osób poza granicami
    > (...)
    Czy Ty się w ogóle chociaż przez 5 sekund zastanowiłeś po co napisałem o
    tych polskich znakach? Na pewno nie dlatego że mi to przeszkadzało.

    > Nie gadaj więc, że ktoś
    > powinien wgryzać się w kontekst aby zrozumieć co miałeś na myśli,
    Jak nie chciał zrozumieć to po co odpowiadać?

    > co to w
    > ogóle za dziwaczne pretensje?

    Nie mam pretensji o to że ktoś mógł nie zrozumieć (dlatego spokojnie
    doprecyzowałem). Nie wiem tylko po co się przywaliłeś do tego jednego
    błędnie napisanego zdania. Następnym razem jak nie zrozumiesz tekstu z
    jakiegokolwiek powodu (np. dlatego że jest błędnie napisany) to bądź łaskaw
    się nie odzywać, ok?

    > Pisz jasno, precyzyjnie i tyle.
    Przyganiał kocioł garnkowi.

    Tomek