PracaGrupypl.praca.dyskusjepodwyżka › Re: podwyżka
  • Data: 2005-09-16 16:15:18
    Temat: Re: podwyżka
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adasiek wrote:

    > Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl> wrote in

    > polska trudna jezyk...
    >
    > niestety z Twojego pierwszego zdania jasno wynika, ze chcesz zaproponowac
    > podwyzke poborow kierownikowi i ze jestes przelozonym tego kierownika;
    >
    > jezeli uwazasz inaczej, to IMHO nie znasz jezyka polskiego;

    Ok, faktycznie napisałem to niepoprawnie. Ale zauważ że w komunikacji
    miedzyludzkiej (i nie tylko) istnieje coś takiego jak kontekst. A z tego
    kontekstu już jasno wynika o co mi chodzi. Nie używając polskich znaków też
    popełniasz błąd językowy (ortograficzny konkretnie) ale czy to oznacza że
    nie da się tego tekstu poprawnie zinterpretować? Da się, tylko trzeba
    chcieć.

    Tomek