PracaGrupypl.praca.dyskusjepodwyżka › Re: podwyżka
  • Data: 2005-09-16 18:42:55
    Temat: Re: podwyżka
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:ao7rv2-rkl.ln1@oswiecenia.net Tomasz Grobelny

    > Czy tego tekstu nie da się napisać sensownie?
    Sensownie tj. z polskimi znakami? Pewnie się da ale adasiek akurat na to nie
    zwrócił(a) uwagi/nie chciało mu (jej) się naciskać Alta/tak mu (jej) jest
    wygodnie/ma inny nikomu innemu nieznany powód.
    Hint: słowo "tego" zarówno w moim jak i Twoim zdaniu odnosi się do tekstu
    bez polskich znaków. adasiek ma rację: "polska trudna jezyk".

    > Da się tylko trzeba chcieć.

    Primo: przecież doprecyzowałem o co chodzi. Mam w związku z tą pomyłką dać
    ogłoszenie do GW i się publicznie pokajać?
    Secundo: proponuję EOT, no chyba że ktoś czuje silną potrzebę podyskutowania
    (ale w takim przypadku prywatnie).

    Tomek