PracaGrupypl.praca.dyskusje › p.p.s. i gdzie jeszcze?

  • 11. Data: 2005-05-23 10:26:40
    Temat: Re: p.p.s. i gdzie jeszcze?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d6sauu$97n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Maciek Sobczyk [Mon, 23 May 2005 12:13:30 +0200]:

    > Moze tak: czytac owszem, czytam, ale poniewaz wszystkie sa
    > pisane maksymalnie skrotowo, to w sumie zazwyczaj nie wiem
    > wlasciwie co ja czytam i na czytaniu sie konczy.
    >
    > Zdaje sie, ze tylko do jednej osoby z takiego ogloszenia
    > zadzwonilam...

    Ja widzialam kiedys ogloszenie w GW praca "szukam pracy" na stronach z
    ogloszeniami wielkoformatowymi. Kobieta ta miala miejsce na opisanie swoich
    kwalifikacji... no i robilo wrazenie wykupienie ogloszenia wsrod duzych
    firm. Ale to kosztowniejsza zabawa, dla osob poszukujacych w uzasadniony
    sposob stanowiska menedzerskiego czy np. glownej ksiegowej.

    I.

  • 12. Data: 2005-05-23 10:29:22
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 12:26:40 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

> [...]
    > firm. Ale to kosztowniejsza zabawa, dla osob poszukujacych w uzasadniony
    > sposob stanowiska menedzerskiego czy np. glownej ksiegowej.

    Kiedyś zastanawiałem się nad ramką na pierwszej stronie "Mojej Kariery" w
    "Rz" (tuż obok nagłówka dodatku) ewentualnie dodatku "Praca" w GW (w tym
    samym miejscu). Cenę, jaką mi zaśpiewano w GW uznałem za zaporową (~10k),
    natomiast w "Rz" za akceptowalną (poniżej 4k za znacznie wiekszą
    powierzchnię). No, ale na zastanawianiu się stanęło, niestety.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 13. Data: 2005-05-23 10:35:25
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Mon, 23 May 2005 12:26:40 +0200]:

> [...]
    > miala miejsce na opisanie swoich kwalifikacji... no i robilo
    > wrazenie wykupienie ogloszenia wsrod duzych firm.

    Wiesz, nawet nie chodzi o to, zeby sie tak wykosztowac
    i cale CV wrzucic ;) Czekaj, zlapie gazety:

    "Nauczyciel ekonom. fin. 0...."
    "Grafik, projektant WWW 0..."
    "Srednie, informatyka, (ZUS elektronicznie). Tel. 0..."
    "Mlody, srednie, podstawy niemieckiego, prawo jazdy
    kat. B, C. - kazda praca. 0..."

    I tak dalej w ten desen... Mi tam to mowi dokladnie nic...
    Wydaje mi sie, ze jak juz sie wydaje te pieniadze na jakies
    ogloszenie, to moze warto by je z sensem zrobic, zaplanowac
    jakos, nie wiem?

    Kira

  • 14. Data: 2005-05-23 10:39:02
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    > sie
    > braci
    >
    > Moze kwestia branzy. W dziennikarstwie/PR/reklamie/programowaniu/grafice i
    > niszowych branzach typu sklep dla milosnikow militariow czy RPG dziala to
    > dobrze i mozna dostac propozycje od calkiem normalnego biznesu
    Wspomniana przeze mnie propozycja robienia filmu to właśnie propozycja z
    branży graficznej - w jej myśl miałem zająć się modelowaniem 3D i efektami
    specjalnymi. Istnieje oczywiście też druga strona medalu - może dlatego
    dostawałem tylko takie propozycje, bo najzwyczajniej w świecie jestem lichy.

    > jesli branza jest ukierunkowana na jakis temat i jesli sie zrobi cos na
    tyle
    > ciekawego, ze ludzie z branzy szukajac po Sieci ciekawych rzeczy sami to
    > znajda, szukajac informacji, a nie kandydata.
    Ale kiedy już znajdą informację i zainteresują się związaną z nią osobą,
    pewnie chciałyby uzupełnić sobie obraz tej osoby. I wówczas nieoceniona
    okazuje się prywatna strona www tej osoby.

    Immona, czy Ty nigdy nie odwiedziłaś stron, jakie interesujący Cię
    grupowicze wypisują w sigach? :)

    pozdr.
    m.

  • 15. Data: 2005-05-23 10:41:15
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > natomiast w "Rz" za akceptowalną (poniżej 4k za znacznie wiekszą
    > powierzchnię). No, ale na zastanawianiu się stanęło, niestety.

    A moze prasa lokalna? Jesli szukasz u siebie na miejscu, nie ma sensu
    przeplacac i dawac na caly kraj. Nie wiem, jak w Twoim miescie, ale u nas te
    lokalne gazety wlasciciele firm czytaja, czasem czesciej niz ogolnopolskie,
    poniewaz jest tam napisane, kto z kim byl na imprezie, jaka inwestycje
    planuje miasto, jaka awantura na radzie miejskiej byla itd. i to jest dla
    biznesu ciekawe. Mamy u nas nawet tygodnik lokalny, ktory jest czytany
    wlasciwie w wiekszosci przez przedsiebiorcow, bo dostarcza informacji
    ukierunkowanych na nich, tzn. wiekszosc rzeczy jest o zyciu gospodarczym
    regionu. Ceny moga byc mniejsze w takiej prasie i target lepszy. No bo
    pomysl - dasz w Rzepie na 1-sza strone, to te mniejsze firmy pomysla, ze za
    drogi dla nich jestes, a wieksze, ktore patrza sie na formalizmy, moze
    zadzwonia, ale potem braki w wyksztalceniu i doswiadczeniu moga wplynac na
    ich negatywna decyzje.

    I.

  • 16. Data: 2005-05-23 10:44:09
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 12:41:15 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Ceny moga byc mniejsze w takiej prasie i target lepszy.

    Ale to zbyt trywialne ;-)

> [...]
    > drogi dla nich jestes, a wieksze, ktore patrza sie na formalizmy, moze
    > zadzwonia, ale potem braki w wyksztalceniu i doswiadczeniu moga wplynac

    Nie miałbym śmiałości skłaniac nikogo do dzwonienia w ciemno - adres www z
    masą szczegółów też bym podał :)

  • 17. Data: 2005-05-23 10:44:40
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

> [...]
    > firm. Ale to kosztowniejsza zabawa, dla osob poszukujacych w uzasadniony
    > sposob stanowiska menedzerskiego czy np. glownej ksiegowej.
    W takim Krakowie - 189 pln za moduł (wielkości pudełka zapałek). Na Śląsku -
    360 pln.

    Przeciętny serwer www + domena 'com' to wydatek 350 pln rocznie. Jednak
    bardziej się opłaca zamieścić w www.

  • 18. Data: 2005-05-23 10:45:58
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Mon, 23 May 2005 12:26:40 +0200]:

    > Ale to kosztowniejsza zabawa, dla osob poszukujacych w uzasadniony
    > sposob stanowiska menedzerskiego czy np. glownej ksiegowej.

    Tak mi sie jeszcze nasunelo... O ile nie zdarza mi sie raczej
    dzwonic do ludzi zamieszczajacych ogloszenia "szukam pracy",
    o tyle pare razy z przyjemnoscia kontaktowalam sie z osobami,
    ktore gdziestam, czy to w gazetkach lokalnych, czy w Sieci,
    udzielaja porad czy konsultacji ze swojej dziedziny. Od razu
    widac ze raz, znaja ta dziedzine, dwa, lubia sie nia zajmowac,
    trzy, nie boja sie pokazac i wypowiedziec.

    Czyli ogolnie dobrze rokuja jako pracownik.

    Kira

  • 19. Data: 2005-05-23 10:49:20
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 12:44:40 +0200, Maciek Sobczyk
    <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał:

> [...]
    > Śląsku -
    > 360 pln.
    >
    > Przeciętny serwer www + domena 'com' to wydatek 350 pln rocznie. Jednak

    Kiedys (chyba w Warszawie) ktos wykupil jeden bilboard i zamiescil na nim
    swoje ogloszenie, ze poszukuje pracy jako marketingowiec - podobno
    poskutkowalo.

  • 20. Data: 2005-05-23 10:50:49
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d6sc07$1uu$1@inews.gazeta.pl...

    > Przeciętny serwer www + domena 'com' to wydatek 350 pln rocznie. Jednak
    > bardziej się opłaca zamieścić w www.

    IMHO jesli chodzi o jednostkowy koszt dotarcia, gazety sa daleko z przodu.
    Nie chodzi przeciez o to, zeby najmniej wydac, tylko o to, zeby jak najmniej
    wydac za jedno dotarcie z komunikatem do odpowiedniej osoby.

    I.