PracaGrupypl.praca.dyskusje › Profesjonalne szablony stron www - ceny od 20 PLN!!!

  • 1. Data: 2005-05-22 23:25:03
    Temat: Profesjonalne szablony stron www - ceny od 20 PLN!!!
    Od: fufufu.Polski.Shit.pl <w...@p...han.pl>

    buhehehe profesjonalnie? Gówniany szablon który będzie miało z 1000 innych osób :)
    Niedostosowany do klienta. Nawet wawsza strona się nie validuje na W3C i ten badziew
    pewnie też. A takie szablony to są w google na 12343534543 miejscu:)
    Tylko idiota da się nabrać na takie gówno:)
    Kompletnie nieużyteczne śmieszne śmiecie za banalną kase. Ale tak czy inaczej to
    chamskie naciągactwo.