PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpoczynek po podrozy sluzbowej

  • 1. Data: 2002-06-06 07:05:27
    Temat: odpoczynek po podrozy sluzbowej
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    Witam
    Prosze o pomoc w znalezieniu aktu prawnego, ktory
    mowi, ze pracownik moze nie stawic sie do pracy
    jesli od zakonczenia podrozy sluzbowej nie minelo
    8 godzin. Wiem, ze tak jest, ale nie moge znalezc
    skad to sie bierze - pomozcie, prosze!!!
    Pozdrawiam
    Ama

  • 2. Data: 2002-06-06 11:34:47
    Temat: Re: odpoczynek po podrozy sluzbowej
    Od: "Monika Zając" <m...@i...pl>

    Cześć!
    odpowiadam:
    par.3 pkt 5 rozporządzenia MPiPS z 15.05.1996r. w sprawie sposobu
    usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień
    od pracy - Dz.U. Nr 60, poz. 281.
    Dowodem usprawiedliwiajacym nieobecność w takim przypadku jest oświadczenie
    pracownika.
    Pozdrawiam Milówka

    Użytkownik Amadea <a...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adn1jg$7eg$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-06-06 11:41:51
    Od: "slonko" <j...@w...pl>

    Czesc,
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 15 maja 1996 r. w
    sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania
    pracownikom zwolnień od pracy. (Dz. U. Nr 60, poz. 281); § 3 pkt. 5

    Pozdrawiam
    Justyna