PracaGrupypl.praca.dyskusje › nadgodziny

  • 1. Data: 2002-06-06 07:25:09
    Temat: nadgodziny
    Od: "ssn232" <ssn232[spam]@poczta.onet.pl>

    witam,
    czy na kazde skinienie szefa musze zgodzic sie na nadgodziny,
    Praca po kilkanascie godzin dzien w dzien nie jest ciekawa

    ssn

  • 2. Data: 2002-06-06 07:50:12
    Temat: Re: nadgodziny
    Od: "Ola" <r...@o...pl>

    ... to zależy jak masz sformułowaną umowę, czy na wykonanie pracy - czy na
    etat, a po drugie w Regulaninie Pracy Twojego zakładu powinien być
    paragrafik - czy za nadgodziny powinien Ci wypłacić dodatkowe
    pieniądze...(być może byc klauzulka, że nie)

    .... a jak sie nie zgodzisz - wywali Cię?
    O.

  • 3. Data: 2002-06-06 08:19:06
    Od: "ssn232" <ssn232[spam]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ola" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > paragrafik - czy za nadgodziny powinien Ci wypłacić dodatkowe
    > pieniądze...(być może byc klauzulka, że nie)

    mam umowe na etat

    > .... a jak sie nie zgodzisz - wywali Cię?
    raczej nie ale nalezy mi sie wynagrodzenie za nadgodziny z poczatku roku
    ktorego nie JESZCZE NIE OTRZYMALEM (skandal, jestem bezradny) i to wirtualne
    wynagrodzenie jest karta przetargowa szefa

  • 4. Data: 2002-06-06 09:22:02
    Od: "Ola" <r...@o...pl>

    ... stały numer....
    zatem sam musisz znaleźć sposób...
    życze poodzenia ;-)
    O.

  • 5. Data: 2002-06-06 18:37:18
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

> [...]
    > paragrafik - czy za nadgodziny powinien Ci wypłacić dodatkowe
    > pieniądze...(być może byc klauzulka, że nie)

    To akurat reguluje Kodeks Pracy.
    Albo dzień wolny, albo zapłata albo -zmiana pracy (ale to trzecie jest
    pozakodeksowe).
    BTW inne zapisy w Regulaminie Pracy i Wynagradzanie mniej korzystne
    niż w KP są z mocy prawa nieważne.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 6. Data: 2002-06-07 06:11:10
    Od: "ssn232" <ssn232[spam]@poczta.onet.pl>

    ...ale czy musze zostawac po godzinach poproszony przez szefa ?