PracaGrupypl.praca.dyskusje › samochod pracodawcy a moja odpowiedzialnosc

  • 1. Data: 2002-06-05 22:09:52
    Temat: samochod pracodawcy a moja odpowiedzialnosc
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    Jak to jest z odpowiedzialnością moją za samochód pracodawcy?
    Kto płaci jak jest ew. stłuczka?
    Praca na umowę zlecenie.

    Dzięki za info

    Bolek

  • 2. Data: 2002-06-06 05:27:46
    Temat: Odp: samochod pracodawcy a moja odpowiedzialnosc
    Od: "Pawel" <p...@b...pl>

    Użytkownik Bolek LTC <b...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adm2cb$45k$...@n...tpi.pl...
    > Jak to jest z odpowiedzialnością moją za samochód pracodawcy?
    > Kto płaci jak jest ew. stłuczka?
    > Praca na umowę zlecenie.
    >
    > Dzięki za info
    >
    > Bolek

    Wszystko powinno byc uregulowane umowa uzytkowania samochodu sluzbowego lub
    w regulaminie pracy danego pracodawcy. Zastanów sie jakie dokumenty
    podpisywales i w nich sprawdz warunki. Jesli nic nie podpisywales to twoja
    odpowiedzialnosc jest zadna.
    Pawel

  • 3. Data: 2002-06-06 08:21:26
    Temat: Re: samochod pracodawcy a moja odpowiedzialnosc
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

> [...]
    > w regulaminie pracy danego pracodawcy. Zastanów sie jakie dokumenty
    > podpisywales i w nich sprawdz warunki. Jesli nic nie podpisywales to twoja

    Jeszcze nic nie podpisywalem, ale pewno cos bede... chce wiedziec jak byc
    powinno lub jak jest najczesciej.

    bolek

  • 4. Data: 2002-06-06 21:26:06
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    lub
    > w regulaminie pracy danego pracodawcy. Zastanów sie jakie dokumenty

    Jezeli facet zasypuje grupy ogloszeniami typu praktyka w Londynie, 3
    funty/godz. , wpisowe 250 funtow , adres 150 funtow itp.
    to uwazam, ze za udzielanie mu odpowiedzi tez powinienes sobie cos policzyc
    a nie paplac tak bezinteresownie.
    .

  • 5. Data: 2002-06-06 21:30:25
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

> [...]
    > funty/godz. , wpisowe 250 funtow , adres 150 funtow itp.
    > to uwazam, ze za udzielanie mu odpowiedzi tez powinienes sobie cos

    Tylko i wyłącznie ze słowa 'LONDYN' mogę mniemać, że mówisz o mnie. Cała
    reszta jest nieprawdą. Żadna z kwot podanych przez Ciebie nie jest nawet
    zbliżona do tego o czym piszę.
    Po za tym uważam, że oferta firmy London Training Centre jest rzetelna i
    kompetentna i jeśli Ci ona nie pasuje, zawsze masz święte prawo z niej nie
    skorzystać.
    Myślę jednak, ze Twoja uwaga na ten temat była -hmmm powiedzmy -
    niewłaściwa.

    Z wyrazami szacunku,

    Boleslaw Drapella
    London Training Centre