PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o outsourcing.

  • 1. Data: 2002-06-05 20:29:41
    Temat: Pytanie o outsourcing.
    Od: "Robert Wawrzyniak" <r...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie do kogos kto ma doswiadczenie w pracy w systemie
    outsourcingu. W tej chwili pracuje w firmie A na etacie stałym, firma B
    zaproponowala mi umowe ale na zasadzie outsourcingu (wynajmowalaby mnie od
    innej firmy, w ktorej bylbym zatrudniony). Czy sa jakies duze minusy (dla
    pracownika) takiego outsourcing'owego zatrudnienia ?

  • 2. Data: 2002-06-09 23:15:26
    Temat: Re: Pytanie o outsourcing.
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@p...onet.pl (Robert Wawrzyniak) wrote in <ae0fp0$q2b$1@news.tpi.pl>:

    >Czy sa jakies duze minusy (dla
    >pracownika) takiego outsourcing'owego zatrudnienia ?

    Glowny minus jest taki, ze wykonujesz prace taka jak kazdy inny pracownik
    danej firmy, ale jestes w niej tylko "najmnikiem" i nie naleza Ci sie
    przywileje jakie przysluguja osobom bedacym zatrudnionym przez nia.
    No, chyba ze w swojej "macierzystej" firmie masz dobry pakiet socjalny itp.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-06-10 11:52:37
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Robert Wawrzyniak" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae0fp0$q2b$1@news.tpi.pl...

    > Czy sa jakies duze minusy (dla pracownika) takiego outsourcing'owego
    zatrudnienia ?

    To zależy od warunków umowy w firmie "matce".
    Niewątpliwą pułapką jest "zadaniowy" system wynagrodzenia.
    Czyli płacą Ci (lub nie) za konkretne, określone stosownymi
    warunkami zlecenie.

    Chester EM