-
Data: 2002-04-30 04:45:58
Temat: obijajacy sie pracownik
Od: "Agnieszka" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Sprawa wyglada tak: jest duza firma na cala Polske, w jednej z filii jest
dzial, w ktorym panuje dziwny podzial obowiazkow i ukladow. Tzn moja
wspolpracownica ma super uklady z szefowa i wykorzystuje to: 30% czasu pracy
poswieca na prywatne rozmowy przez telefon {na komorki i zamiejscowe], tj ok
3 godz. dziennie, 20% na ploty z szefowa, 10% na fajki. Ostatnimi czasy
firma podjecia ciecia kosztow i chce kontrolowac bilingi, jednak "ta" nie
zraza sie tym, bo w koncu jej szefowa jest jej przyjaciolka. W sytuacji gdy
np ja jestem w stanie efektywnie wykorzystac 8 godzin pracy, ona max. 4.
Czy jest cos co moze ta sytuacje zmienic, skoro prawie wszyscy widza co sie
dzieje??? :(
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.02 06:31 Sebol
- 30.04.02 09:55
- 30.04.02 10:08 WOJSAL
- 30.04.02 10:22 Marcin Maziarz/.Barman
- 30.04.02 12:24 Efro
- 30.04.02 13:28 Wojciech Skrzypinski
- 30.04.02 13:30 Marcin Maziarz/.Barman
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi