PracaGrupypl.praca.dyskusjenaliczanie wymiaru urlopunaliczanie wymiaru urlopu
  • Data: 2006-12-06 12:11:35
    Temat: naliczanie wymiaru urlopu
    Od: "kober" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z koncem sierpnia przenioslem sie z firmy B do firmy C. w firmie B
    wykorzystalem 18 z 20 przyslugujacych mi dni urlopowych - zostalem z
    tego rozliczony. w firmie C twierdza, ze do konca roku moge wykorzystac
    zaledwie 2 dni.

    a czy nie jest tak, ze skoro rozliczylem sie w firmie B z urlopu, to w
    firmie C powinienem zaczac z zerowym kontem - mam tu na mysli ilosc dni
    proporcjonala do przepracowanego czasu - w tym wypadku 1/3 * 20 = 7
    dni.

    pozdrawiam serdecznie,
    kober