PracaGrupypl.praca.dyskusjenaliczanie wymiaru urlopuRe: naliczanie wymiaru urlopu
  • Data: 2006-12-06 13:54:59
    Temat: Re: naliczanie wymiaru urlopu
    Od: "kober" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > Urlop nie przechodzi z pracodawcy na pracodawcę. Poprzedni pracodawca
    > udziela Ci urlopu w wymiarze do jakiego nabyłeś prawo, a jeśli nie zrobił
    > tego w całości lub w części to wypłaca ekwiwalent.
    > U nowego pracodawcy nabywasz uprawnienie do urlopu od początku.

    u starego pracodawcy pracowalem 2/3 roku i zamiast 13 dni wykorzystalem
    18.
    nowy pracodawca, u ktorego przepracuje 1/3 roku, na podstawie
    swiadectwa pracy stwierdzil, ze skoro u starego wykorzystalem 18, to
    teraz zamiast 7 przysluguje mi tylko 2.

    czy zostalo to poprawnie policzone w mojej nowej pracy?

    jesli nie, to na jakie paragrafy powolac sie, by miec argument w
    dyskusji o te 5 dni urlopu, ktore chca mi "ukrasc" :)

    pozdrawiam,
    kober