PracaGrupypl.praca.dyskusjemolestowanie w pracy

  • 21. Data: 2004-08-09 06:05:43
    Temat: Re: molestowanie w pracy
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    >w pewnej firmie jako sekretarka.
    > mialam szefa i szefowa.
    > mojemu szefowi zdazalo sie klepac mnie po pupie.

    To proste - zachowujesz sie tak samo, jakby facet na przystanku Ci to zrobil, walisz
    w pysk i nic nie mowisz, przekaz jest wtedy czytelny. Takie ciche przetrzymywanie
    moim zdaniem jest po prostu przyzwoleniem.

    Wojtek

  • 22. Data: 2004-08-09 20:58:47
    Od: "BlackAngel" <b...@g...pl>

    >To proste - zachowujesz sie tak samo, jakby facet na przystanku Ci to
    zrobil, walisz w pysk i >nic nie mowisz, przekaz jest wtedy czytelny. Takie
    ciche przetrzymywanie moim zdaniem jest po >prostu przyzwoleniem.

    domyslams ie ze wtedy jest to jak przyzwolenie ale jak pisalam wyzej sama
    odmawiaja ckomus czegos, nie moge sie wyzbyc przepraszajacego tonu i w
    ogole..

    pozdtrawiam