PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki

  • 11. Data: 2004-09-08 15:27:30
    Temat: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm>

    Użytkownik Marek napisał:

    > www.kpp.neostrada.pl/artyk/popiuk/bezrob.html

    Takiego bzdurnego komunistycznego bełkotu to już dawno nie czytałem.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2004-09-08 15:39:37
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Piotr Dulik <p...@p...fm> napisał(a):

    > Takiego bzdurnego komunistycznego bełkotu to już dawno nie czytałem.

    To idź to powiedz trwale bezrobotnym - ale dla własnego bezpieczeństwa
    zrób to z daleka.
    Ciekawe jak skomentujesz to, że zorganizowane grupy bezrobotnych co najmniej
    dwukrotnie - mimo ochrony - wtargnęły do budynku Sejmu.
    Ja twiedzę, że dlatego, że bezrobotnych w Polsce nikt nie widzi.
    Jaja z bezrobotnych robią sobie zarówno politycy i pracodawcy jak i ci,
    którzy (jeszcze) pracują.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2004-09-08 15:47:20
    Temat: Re: minister pracy Patera a komusze podatki
    Od: kingram <tuxman@_WYTNIJTO_op.pl>

    Marek wrote:

    <cut>
    > No to uciekajcie. Przyrost naturalny spada za wolno i tylko masowy wyjazd
    > "niezadowolonych" może usunąć nadmiar rąk do pracy.
    >
    > Marek

    No to uciekłem.
    Jakieś 4 lata temu. I mam się dobrze. Pozdrawiam z zagranicy...

    --
    - -

    Bsrgds,
    kingram

    Penguin#171437

  • 14. Data: 2004-09-08 16:27:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@W...gazeta.pl news:chn93o$f$1@inews.gazeta.pl

    > Ja twiedzę, że dlatego, że bezrobotnych w Polsce nikt nie widzi.
    > Jaja z bezrobotnych robią sobie zarówno politycy i pracodawcy jak i ci,
    > którzy (jeszcze) pracują.

    I wlasnie takie bzdurne podnoszenie ZUSu tylko powiekszy ta grupe.

    Moim zdaniem to juz teraz sa jaja ze zeby dac pracownikowi z 300 pln na
    reke trzeba i dwa razy wiecej wydac. Prosviej bylo by aby kazdy dostawal
    cala sume do reki, a placil podatek staly - np 400/mc placi kazdy obywatel
    (bo i biedny i bogaty korzysta z policji, strazy, sluzby zdrowia, itd itd).

    Ze koszty spadna bardzo to powstanie wiecej firm.

    A zeby 400/mc nie "zabilo" bezrobotnych / biednych - mozna dac im jakies
    ulgi _o ile_ podajma jakkas prace w ciagu np paru miesiecy itd.

    (Takie moje luzne, nie fachowe, przemyslenia...:)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 15. Data: 2004-09-08 16:30:52
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    kingram <tuxman@_WYTNIJTO_op.pl> napisał(a):

    > No to uciekłem.
    > Jakieś 4 lata temu. I mam się dobrze. Pozdrawiam z zagranicy...

    Coś takiego, przecież wtedy rządzili ci "namaszczeni" w 1989-tym.
    No ... chyba, że właśnie dlatego :)

    Marek

  • 16. Data: 2004-09-08 16:42:39
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> napisał(a):

    > I wlasnie takie bzdurne podnoszenie ZUSu tylko powiekszy ta grupe.

    Podnoszenie w kółko ZUS-u jako jedyny sposób na budżet faktycznie
    jest bzdurne. Problem w tym, że inne sposoby są nierealne ze względów
    politycznych i to nie zależnie od tego kto rządzi. Poprawne politycznie
    są tylko wielkie bezrobocie i bandycka prywatyzacja. Nie ma siły - za tym
    muszą się kryć gigantyczne łapówki.

    > Ze koszty spadna bardzo to powstanie wiecej firm.

    W Polsce??? To przecież jedyny kraj gdzie ceny paliw rosną nawet wtedy
    gdy gdzie indziej lecą w dół.

    Marek

  • 17. Data: 2004-09-08 17:06:35
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > również w Polsce.
    >
    > O ile wiem istnieją państwa, w których jednocześnie podatki są wyższe,
    > bezrobocie niższe, a ludzie bardziej szczęśliwi.
    > Również dlatego, że ich kraje nie toczą wojen w imię "bezpieczeństwa
    > narodowego".
    >
    > Może należałoby oprotestować (nie)równość podmiotów gospodarczych?
    > Tylko, że zbyt wielu podmiotom jest to na rękę bo mają jedno wspólne
    > orzeczenie: płacę (i wymagam), a rzeczowniki w tym złożonym zdaniu
    występują
    > najczęściej w łapowniku (przypadek, który odpowiada na pytanie: komu?
    ile?).

    > A może Związek Pracodawców oprotestowałby bezrobocie? Może system ruszy
    > dopiero gdy 3.5 mln bezrobotnych zacznie znowu płacić podatki i więcej
    > kupować? W końcu podobno Szwedzi twierdzą, że ich kraju nie stać na
    wysokie
    > bezrobocie.

    > Nie wiem na czyich usługach są media,
    > ale na pewno chcą zarobić na życie i nagłaśniają również to,
    > co nie ma sensu.
    >

    > Marek

    Witam!
    W dużej mierze się z Tobą zgadzam, ale niestety powrót do tamtego ustroju
    było by bezsensem.
    Komunizm to świetna sprawa, ale my jesteśmy ludzimi jakimi jesteśmy i do
    komunizmu nie dorośliśmy.
    PRL można zbyt dużo zarzucić, wtedy nie ważne ile kto pracował a czym więcej
    tym miał mniej, zawsze robiono to co nikomu nie było potrzebne.
    Jestem już 6 rok na bezrobociu i w Twoim wieku.
    Mam lepsze rozwiązanie: Zamiast prawa do pracy , Gwarancja pracy w
    Konstytucji.
    Przeczytałem stronę i z ostatnią tezą zgodzić się nie mogę.
    Oczywiście podatki nie mają nic wspólnego ani z rozwojem ani bezrobociem,
    jest to mydlenie oczu

    Józek

  • 18. Data: 2004-09-08 17:15:13
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 8 wrzesień (środa) 2004, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem Marek w wiadomości <news:chn7e1$mm3$1@inews.gazeta.pl>
    napisał/a:

    > Ja też nie :), ale w sytuacji pełnego zatrudnienia problemy,
    > które zamierza oprotestować Wasz związek nie występują.

    Jak tak ci sie podoba pelne zatrudnienie to emigruj do Korei Pln.

> [...]

    > O ile wiem istnieją państwa, w których jednocześnie podatki są wyższe,
    > bezrobocie niższe, a ludzie bardziej szczęśliwi.

    O jasne a dlugi na twoj wyzszy zus i za twoje 'pelne zatrudnienie' beda
    splacac twoi potomkowie w 100 pokoleniu.

> [...]
    > kupować? W końcu podobno Szwedzi twierdzą, że ich kraju nie stać na wysokie

    I nie stac ich na panstwo socjalne, odkryli to po kilkudziesieciu latach.

    Ze tez sie tacy jeszcze uchowali, wierzacy w mrzonki o 'pelnym
    zatrudnieniu'.
    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 19. Data: 2004-09-08 17:20:41
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com> napisał w
    wiadomości news:DXB%c.247649$vG5.19531@news.chello.at...

    > Jest niezle. Chyba rzeczywiscie trzeba sie zastanowic, nad ucieczka z tego
    > kraju. Tutaj juz tylko mozna walcem wyrownac i zasiac od nowa.

    Nie wiem ile zarabiasz raczej cienko, ale pewnie gdyby bezrobocie zmalało to
    twoje zarobki by wzrosły.
    A wtedy nie miałbyś problemu z zapłaceniem 1100 zł i 30 czy 40 % podatku.
    Ja jestem gotów płacić nawet 50% podatku żeby tylko mi zostało jakieś
    kilkadziesiąt tys. w kieszeni miesięcznie.

    Józek

  • 20. Data: 2004-09-08 17:39:48
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:od4trslh03o0.dlg@morsik.net...
> [...]
    >
    > O jasne a dlugi na twoj wyzszy zus i za twoje 'pelne zatrudnienie' beda
    > splacac twoi potomkowie w 100 pokoleniu.

    A co Ty prowadzisz za firmę że nie stać cię na zapłacenie 1100 zł.
    Może napędzasz tylko koniunkturę innym

    > I nie stac ich na panstwo socjalne, odkryli to po kilkudziesieciu latach.
    >
    > Ze tez sie tacy jeszcze uchowali, wierzacy w mrzonki o 'pelnym
> [...]

    Podejrzewam że Ci to bardzo przeszkadza, bo byłby wolny rynek pracy i
    pracownik też mógł by stawiać warunki.
    A Ty musiałbyś zapłacić tyle ile zażąda pracownik, a ci co nie płacą byli by
    eliminowani z rynku natychmiast bez sądu!!!
    Podaj inny powód pełnego zatrudnienia??
    Oczywiście gwarantuje że bez względu na ustrój i ustawy 5% zawsze
    będzie(około).

    Józek