PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny › list motywacyjny
  • Data: 2002-05-22 13:43:08
    Temat: list motywacyjny
    Od: "Beri" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów!!

    Jestem tu pierwszy raz, a do "wizyty" sklonily , mnie refleksje podczas
    pisania listu motywacyjnego.
    Tak sie zastanawiam, po jakiego grzyba pisze sie te bzdurne listy, tak czy
    siak pewnie nikt tego nie czyta, a jak czyta to po paru takich listach nie
    pamieta co czytal 5 minut temu, wiec nie wiem po co komu to potrzebne.
    Przeciez kazdy bedzie pisal prawie to samo jaki to jest odpowiedzialny i bla
    bla bla. I wkurza juz mnie czytanie tych wszystkich kretynskich porad na
    temat pisania listów i cv, jesli kazdy to czyta to wszystkie cv i listy w
    Polsce wygladaja tak samo, a ci nieliczni oryginalni, ktorzy nie zastosuja
    sie do "dobrych rad" i nie napisza "dobrego listu i cv" nie znajda pewnie
    pracy i wyladuja w supermarketach (jesli im sie powiedzie).
    troche pesymistycznie
    pisala Goska