PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie

  • 1. Data: 2003-07-19 09:00:56
    Temat: konsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie
    Od: moonship <u...@d...invalid>

    Jako, ze pisze tu pierwszy raz, witam wszystkich grupowiczow.

    Interesuje mnie wasza opinia o stanowisku konsultanta d/s sprzedazy
    aktywnej w tpsa, kilka miesiacy temu byly ogloszenia o naborze na to
    stanowisko, mysle ze sa juz osoby mogace podzielic sie doswiadczeniami.

    Dlatego chcialbym dowiedziec sie (googlowalem ale nic sczegolnego nie
    znalazlem) jak taka praca wyglada, czy warto, jak wygladaja zarobki, czy
    po okresie probnym jest szansa na przedluzenie umowy itp. itd.?

    Wazna jest dla mnie kazda opinia.

    --
    |~) _ _ _|._ _ o _ ._ _ ._ _ _ _ ._ _|_ o|)
    |~ (_)/_(_|| (_|\/\/|(_|| | |, | | |(_)(_)| |_\| ||| www.okrymie.prv.pl
    mail:moonship,at,o2,kropka,pl|Jabber:moonship,at,chr
    ome,pl|ICQ:179804658
    Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.4;) Gecko/20030624

  • 2. Data: 2003-07-19 09:54:36
    Temat: Re: konsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie
    Od: "virio" <v...@p...fm>

    Ja bylem na rozmowie. Nawet sie zakwalifikowalem :) Nie bylo to zreszta
    trudne. Jak dla mnie to zwykla akwizycja.
    W moim przypadku mialo to wygladac tak: udostepniaja ci baze danych
    klientow(odpowiednio wyselekcjonowanych) i telefon(wszystko na miejscu w
    firmie). Dzwonisz, probujesz wcisnac neostrade albo isdn, umawiasz sie, od
    kazdej podpisanej umowy prowizja(50-100zl). Do tego jakies nagrody dla
    najlepszych. Kumpel trafil gorzej: lazil po blokach i wciskal to samo co ja
    mialem plus jeszcze jakies nisko platne pierdoly.
    Zarobic na pewno mozna. W konia Cie nie zrobia. Ja zrezygnowalem dlatego ze
    mam wstret do akwizycji. Kiedys troche sie udzielalem w tym obszarze, nawet
    calkiem dobrze mi szlo, ale to nie dla mnie.

    Pozdr
    virio

  • 3. Data: 2003-07-19 11:25:42
    Od: "Artek" <p...@w...pl>

    Poszedlem i udalo mi sie dostac. Mialem mieszane uczucia co do pracy ale
    jestem zadowolony.
    -chodze na spotkania umówione przez sprzedawców telefonicznych TP na
    konkreta godzine i z konkretna osoba.
    - maksymalnie 4 godziny dziennie pracy przez 5 dni w tygodniu
    -pensja (po odliczeniu kosztów wlasnych ) ok 1300 PLN (uzalezniona
    oczywiscie od efektów ale o to nie trudno)

    Polecam, pracuje drugi miesiac i sam nie mam pojecia co do mozliwosci
    przedluzenia umowy

    Artek