PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinieRe: konsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie
    From: "Artek" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: konsultant d/s sprzedazy... TPSA - prosze o opinie
    Date: Sat, 19 Jul 2003 13:25:42 +0200

    Poszedlem i udalo mi sie dostac. Mialem mieszane uczucia co do pracy ale
    jestem zadowolony.
    -chodze na spotkania umówione przez sprzedawców telefonicznych TP na
    konkreta godzine i z konkretna osoba.
    - maksymalnie 4 godziny dziennie pracy przez 5 dni w tygodniu
    -pensja (po odliczeniu kosztów wlasnych ) ok 1300 PLN (uzalezniona
    oczywiscie od efektów ale o to nie trudno)

    Polecam, pracuje drugi miesiac i sam nie mam pojecia co do mozliwosci
    przedluzenia umowy

    Artek