PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka umowe korzystniej...

  • 1. Data: 2002-09-30 12:02:20
    Temat: jaka umowe korzystniej...
    Od: "chrabcio" <c...@p...onet.pl>

    Witam

    W tym roku ukonczylem studia, jednoczesnie zalapalem sie na 1 rok drugiego
    kierunku (dzienne)
    jak umowe o prace byloby mi najkorzystniej podpisac??
    Ostatnio zaproponowano mi umowe o dzielo plus "Pan jest studentem zobaczymy
    co dla Pana bedzie najkorzystniejsze" mam czas do piatku, soboty. Jezeli
    zawieram umowe o dzielo to czy pracodawca nie konkretyzujac swoich wymagan
    ma mozliwosc uniknieca mi zaplaty? > chyba jasno wynika? i czy wogole jest
    sens zawierania takiej umowy ? Szczerze moiwiac nie znam sie na kodeksie
    pracy , bylaby to moja pierwsza umowa o prace, zawsze kobinowalem " w szarej
    strefie"

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Absolwent

  • 2. Data: 2002-09-30 15:25:19
    Temat: Re: jaka umowe korzystniej...
    Od: "KingaKa" <k...@o...pl>

    Dla Ciebie korzystniejsza jest umowa o pracę/Zus,prawo do urlopu,zasiłek
    chorobowy ,lata pracy itp/
    dla pracodawcy -o dzieło/mniejsze koszty/ .
    Pozdr.Kinga

  • 3. Data: 2002-10-01 07:04:49
    Od: "Grzegorz Konopacki" <g...@w...pl>

    Ale w związku z tym, że pracodawca nie ponosi wtedy żadnych dodatkowych
    kosztów, to możesz stawiać większe warunki finansowe. Np pomnóż stawkę,
    którą uważasz za korzystną x 1,3

    Pozdrawiam
    Grzegorz