PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS ZLA - blad i odmowa wyplaty zasilku chorobowego

  • 1. Data: 2002-09-30 10:09:08
    Temat: ZUS ZLA - blad i odmowa wyplaty zasilku chorobowego
    Od: "_greenmarkps_" <a...@i...net.pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem. Przebywam obecnie na zwolnieniu lekarskim.
    Pierwsze dwa druki ZUS ZLA oddalem w pracy osobiscie i przyjeto je ode
    mnie bez problemu. Kolejny druk wyslalem poczta za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru. Dzisiaj dostalem wszystkie druki z powrotem
    listem poleconym. W liscie znajdowalo sie pisemko o nastepujacej
    tresci:

    W zalaczeniu przesylamy druki ZUS ZLA w celu naniesienia poprawki w pkt
    23 (nazwa skrocona platnika). Poprawna nazwa to: -- tu nazwa firmy --.
    Ponadto informujemy, ze do dnia zwrotu w/w druków, będzie wstrzymana
    wyplata zasilku chorobowego.

    ciach

    Problem polega na tym, ze w druku w pkt 23 lekarz wpisal nazwe punktu
    sprzedazy firmy, ktora jest platnikiem a nie jej wlasciwa nazwe.
    Wszystko inne jest w porzadku (NIP itd.)

    a...@i...net.pl :: ICQ#:43737179 :: GG1366661
    wytnij anti spam z adresu aby odpisac

  • 2. Data: 2002-09-30 15:29:17
    Od: "KingaKa" <k...@o...pl>

> [...]
    > sprzedazy firmy, ktora jest platnikiem a nie jej wlasciwa nazwe.
    > Wszystko inne jest w porzadku (NIP itd.)

    Musi wpisać nazwę pod która firma jest zarejestrowana w ZUS.
    Kinga