PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie?jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-22 22:45:34
    Temat: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "kkk" <b...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    szukam już 4 miesiące i już nie wiem gdzie mam jej szukać
    przeglądam ogłoszenia w necie, w gazetach, rozsyłam
    cv do firm listami, mailami...

    nie wiem co dalej ?
    ambicje mi siadły i przestałam szukać w tym kierunku,
    co bym chciała robić i tylko szukam czegokolwiek :(
    czy dobrze robię ?

    czasem się pójdzie na rozmowę, ale nie wiem już sama co robię źle ?
    mam spore doświadczenie jak na absolwentkę po studiach
    (2 lata w biurze na umowe o prace i 5 lat prac dorywczych)

    może za duże wymagania stawiam, jeśli chodzi o kasę?
    np.mówię 1000zł netto przy pracy biurowej (nie wliczając okresu próbnego)
    może powinnam powiedzieć, że w okresie próbnym mniej chcę?
    co i ile wy mówicie?

    może nieodpowiednio się ubieram ?
    czy kiedyś na rozmowie ktoś wam zarzucił że jesteście nieodpowiednio ubrani
    ?
    ciekawe co by powiedzieli, gdyby się komuś ubiór nie spodobał i powiedziałby
    o tym
    a kandydat by odpowiedział, że nie stać go na zakup np garnituru na rozmowę?

    aha i jeszcze jedna opcja - wyjazd za granicę do pracy odpada

    pozdr.
    wszystkich szukających pracy
    pozostałych, którzy nie muszą jej szukać
    :)