PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie?Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-23 11:42:21
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kkk" <b...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:dvsk3c$go6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam
    >
    > szukam już 4 miesiące i już nie wiem gdzie mam jej szukać
    > przeglądam ogłoszenia w necie, w gazetach, rozsyłam
    > cv do firm listami, mailami...
    Mam ten sam problem. Również radziłem się grupowiczów.
    Możesz ich wysłuchać, poradzić się ale oni skąd mogą wiedzieć co myśli ktoś,
    kto szuka pracy kilka miesiący. To grupa studentów-amatorów. Oni myślą,
    tylko aby dowalić komuś, później mówią, że to krytyka. Nie bierz to do
    siebie.
    Mam prostą radę składaj cv na maksa i szukaj w tym jakiś "wypełniaczy
    czasu". Ucz się angielskiego, idz na basen, na silowonie, poprostu staraj
    się każdy dzień wykorzystać na maksa. Nawet go sobie rozpisz, co będziesz
    robić godzina po godzinie. Zyskasz wiele ciekawych doświadczeń. Bo jak
    zaczniesz zastanawiać się co jest nie tak i pytać się pseudo-doradcow to
    tylko zlapiesz dola i uznasz, że może lepiej będzie narodzić się znowu.
    Ja wiem jedno: WTEDY na pewno znajdziesz pracę i warto się cenić, to jest
    bardzo ważne.