PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzieci a praca

  • 11. Data: 2008-07-21 17:05:38
    Temat: Re: dzieci a praca
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Jak w końcu ci się zachce to kliknij w link, który podałem poprzednio, pod
    > artykułem jest możliwość dodania komentarza - tam sobie napisz, że piszą
    > brednie. Zapewne ucieszą się z konstruktywnej krytyki, popartej
    > argumentami.

    nie komentowałem linku bo był nie na temat, wiec daruj z nim sobie, a wątek
    dotyczy dzieci pomagających w gospodarstwach rolnych (twój link dotyczy
    innego pojęcia i w dodatku z działalności pozarolniczej), ja wiem że dzieci
    poza jakimś obowiązkowym zdrowotnym nie są ubezpieczane (raz ze nie mogą
    pracować, a dwa to niby na jaki podstawie?)