PracaGrupypl.praca.dyskusjedzieci a praca › dzieci a praca
    From: "gargamel" <s...@d...lina>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dzieci a praca
    Date: Thu, 10 Jul 2008 20:34:08 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    niedawno byłem świadkiem bardzo intensywnej dyskusji na temat zatrudniania
    dzieci,
    osobiście nawet nie wiem czy dzieci można zatrudniać i na jakich warunkach,
    rozmowa dotyczyła tego że jakiś tam zakład wykorzystuje dzieci zatrudniając
    je nielegalnie i że dzieci pracować nie powinny, i takie tam,

    mnie natomiast zastanowiło co innego, przecież prawie wszystkie dzieci na
    wsiach pracują (to mało powiedziane, bo przecież nikt ich nie zatrudnia,
    składek nie opłaca, wiec można powiedzieć ze pracują na czarno i pewnie
    nielegalnie), jednak nikomu to nie przeszkadza, czy może jest to legalne?
    bo na pewno nikt nic w takiej sprawie nie robi, a przynajmniej nic nie
    słyszałem:O(