PracaGrupypl.praca.dyskusjedzieci a praca › Re: dzieci a praca
  • Data: 2008-07-21 10:49:21
    Temat: Re: dzieci a praca
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:
    > ale czy takie pomaganie to praca?

    Najpierw doczytaj czym się różni pracownik od osoby współpracującej.

    > więc kto niby zleca pracę i kto pł?

    Odpowiedź już dostałeś ale nie chciało ci się kliknąć.

    > jakieś brednie pleciesz:O(

    Jasne... wymyśliłem to sobie żeby cię zaskoczyć, a renty powypadkowe
    dzieciom wypłaca w Polsce prezydent Umbutu III z Afryki Południowej.
    Może mnie oświecisz: jakaż to jest inna instytucja w Polsce, która
    wypłaca renty, inna niż ta, która wypłaca renty "zwykłym" pracownikom?

    > od kiedy dziecko pomagajace jest pracownikiem?

    A kto powiedział, że jest pracownikiem? Jest osobą współpracującą. MOŻE
    BYĆ pracownikiem.
    To, że podlega ubezpieczeniom na takich samych zasadach jak pracownik
    nie oznacza, że jest pracownikiem. "Tak samo" nie oznacza "to samo".
    Jeżeli czegoś nie rozumiesz to nie oznacza równocześnie, że ktoś "plecie
    brednie". Oznacza to tylko, że nie rozumiesz.

    > od kiedy za takie dziecko
    > ktoś płaci horobowe, rentowe, emerytalne?

    A to czy płaci i od kiedy to już jego sprawa.

    Jak w końcu ci się zachce to kliknij w link, który podałem poprzednio,
    pod artykułem jest możliwość dodania komentarza - tam sobie napisz, że
    piszą brednie. Zapewne ucieszą się z konstruktywnej krytyki, popartej
    argumentami.

    Pozdrawiam
    Piotr