PracaGrupypl.praca.dyskusje › dotacje z UE - zysk bez ryzyka?

  • 1. Data: 2005-03-04 17:15:14
    Temat: dotacje z UE - zysk bez ryzyka?
    Od: pampuch <p...@o...pl>

    Witam
    Zastanawiam sie nad rozpoczeciem dzialalnosci gospodarczej (wykonczenia
    wnetrz) i skorzystaniem ze srodkow jakie urzedy pracy oferuja na dotacje
    dla osob bezrobotnych.
    Wydaje sie to byc extra pomyslem bez zadnego ryzyka takie dofinansowanie
    na starcie, bo gdybym przeznaczyl te pieniadze (11500) na zakup np
    agregatu tynkarskiego (7000) i jakiegos srodka transportu(2500) i
    dodatkowych narzedzi (2000) to nawet gdybym musial sprzedac te maszyny
    tuz po rozpoczeciu dzialalnosci starczylo by mi na oplacenie przez
    nastepne 12 miesiecy ZUSowi skladki (8000) co jest warunkiem umorzenia
    otrzymajej kasy, i na nastepny rok mialbym zapewnionego kuronia :)

    dobrze kalkuluje ?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-03-06 14:57:30
    Temat: Re: dotacje z UE - zysk bez ryzyka?
    Od: PK <a...@p...onet.pl>

    pampuch wrote:

> [...]
    > nastepne 12 miesiecy ZUSowi skladki (8000) co jest warunkiem umorzenia
    > otrzymajej kasy, i na nastepny rok mialbym zapewnionego kuronia :)

    Źle kalkulujesz, jak podpisujesz umowę, masz punkt że nie wolno ci sprzedać
    środków trwałach zakupionych z dotacji przed końcem umowy.