PracaGrupypl.praca.dyskusje › czynne wszystkie kasy w markecie

  • 11. Data: 2006-01-10 06:58:51
    Temat: Re: czynne wszystkie kasy w markecie
    Od: "Wojti" <j...@n...wp.pl>

    Obsadzanie stanowisk kasjerskich zależy od ruchu i potrzeb sklepu. Czasami
    kierownik się pomyli przy układaniu grafiku i obsadzi za mało ludzi albo na
    odwrót całą linia pełna i można sobie wybierać do którejkasjerki sie
    podejdzie. ja polecam sprawdzoną metodę od lat.Robić zakupy już po
    obiedzie(tak po 20-21) a nie na wariata, aby szybciej po pracy i do
    domu.Mniejszy ruch a i człowiek nie kupi tylu niepotrzebnych rzeczy.Poza tym
    kto mówił że zakupy na cały tydzien trzeba tobić w piątek?
    A dla zmniejszenia stresu można zamówić zakupy on line, jeden z
    hipermarketów taki prowadzi jak i można znaleść coś w swojej okolicy. W
    osotateczności taksówkarz tez przywiezie zakupy
    A co do banku to pozakładajcie sobie ludzie konta internetowe(mniejsze
    opłaty albo ich brak) i będzie święty spokój. W banku czy na poczcie nie
    byłem se sto lat. A nawet jak muszę odebrać awizo to robię to w nocy-całe
    szczęście że poczta całodobowa :-)
    Swoje życie codzienne trzeba planować i przewidywać

    Wojti

  • 12. Data: 2006-01-10 12:29:18
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    Wojti napisał(a):
    > A co do banku to pozakładajcie sobie ludzie konta internetowe(mniejsze
    > opłaty albo ich brak) i będzie święty spokój. W banku czy na poczcie nie
    > byłem se sto lat.

    To pokaż mi bank, w którym będę mógł wpłacić gotówkę przez internet. ;)

    Sender Bell

  • 13. Data: 2006-01-11 15:06:44
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    Kameleon napisał(a):
    > Wpłat dokonujesz we wplatomatach umieszczonych w mKioskach, gwarantuje że nie
    > ma kolejek, a obsługa jeszcze Ci pomorze w razie kłopotu.

    Zapomniałem dodać, że oprócz banknotów wpłacam za każdym razem po 100
    szt. bilonu. Tyle można bez prowizji. ;)

    Sender Bell

  • 14. Data: 2006-01-12 08:04:08
    Temat: Re: Odp: czynne wszystkie kasy w markecie
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Na wszelki wypadek. W zależności od dnia tygodnia / pory dnia, na 50 kas
    > czasem jest czynne 10, czasem 5, a czasem 30. A jak będzie naprawdę duży
    > ruch, to się uruchomi wszystkie 50. W czym widzisz problem? To samo mówi
    > moja żona w banku, że przychodzi taki d... do banku i pyta: "a dlaczego te
    > okienka nie są czynne ?". Bo nie są i nie mają być czynne. A jak będą znowu
    > sprzedawać akcje Banku Śląskiego, to się ściągnie ludzi i je uruchomi.

    No wlasnie bank slaski jest znany z 'fachowej obsługi'

  • 15. Data: 2006-01-12 17:50:50
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    termIT napisal(a):

    > Po co hipermarkety mają po kilkanaście albo dziesiąt kas skoro i tak
    > nigdy nie są czynne wszystkie?

    Bo to dobrze na klienta wpływa, jak widzi, ze sklep jest duży i bogaty ;)

    > Ponoć czas to pieniądz, więc ja za każdym
    > razem się wściekam, że muszę czekać w kolejce do kasy. Co by szkodziło
    > wielkim kapitalistom właścicielom sieci zatrudnić dodatkowo kilka
    > kasjerek, skoro i tak płacą im nędzne grosze-minimum krajowe?

    Bo wszystkie pieniądze wydali juz na kasy:P
    poza tym 700 zł/mies drogą nie chodzi a jak pomnożysz to razy 10 kasjerek to
    wychodzą wczasy dla prezesa :), wiec sam widzisz, że juz więcej zatrudnić
    nie może ;))

    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ************************gg:1737648******************

  • 16. Data: 2006-01-13 10:06:44
    Od: "wilddziki " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > "Dzień dobry, poproszę na chwilę kierownika sali" - takie to
    WOW i co dalej ? Nakrzyczysz na niego ? Zapytasz czemu okienka pozamykane ?
    Sorry ale nie rozumiem co tym pytaniem ktokolwiek gdziekolwiek cokolwiek
    załatwił/zmienił... Spuszczą Cię po brzytwie bo im i tak nie zależy na
    kliencie, mają ich dużo.
    Zawsze na taką propozycję przypomina mi się dowcip:
    "
    Przychodzi do banku klient, podchodzi do okienka i mówi:
    - Ej k#@$o chcę założyć konto i to sybko więc się streszczaj
    Kobita trochę zszokowana, patrzy na gostka i mu odpowiada:
    - Proszę pana, tak nie wolno, jakiś szacunek się należy
    - Szybciej k@#$%o bo mi się spieszy
    Tak rozmawiają wkońcu kobieta nie wytrzymuje i woła kierownika.
    Kierownik spokojnie zaczyna rozmowę:
    -Proszę pana, pan jest oczywiście klientem ale nie można tak mówić do obsługi.
    Niech mi pan powie o co panu chodzi.
    - Chcę założyć konto, i wpłacić gotówkę
    - No OK, nie ma problemu, a ile pan chce wpłacić na to konto
    - 2 000 000 EUR
    - I co ta k@##$%a panu utrudnia ?
    "
    Może w takim przypadku to coś by pomogło choć i to nie wiadomo...

  • 17. Data: 2006-01-13 11:37:55
    Od: "Kameleon" <k...@p...fm>

    Juz pokazuje:
    www.mbank.pl

    Wpłat dokonujesz we wplatomatach umieszczonych w mKioskach, gwarantuje że nie
    ma kolejek, a obsługa jeszcze Ci pomorze w razie kłopotu.

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 18. Data: 2006-01-14 12:51:16
    Od: t...@e...info

    Kira napisał(a):

    > "Dzień dobry, poproszę na chwilę kierownika sali" - takie to
    > trudne do powiedzenia jest?

    Może nie jest to takie trudne, ale nie skutkuje. W Albercie
    zlokalizowanym w budynku, gdzie kiedyś była IKEA w pobliżu Pl.
    Starynkiewicza, poza godzinami szczytu jest czynna jedna kasa. Jest to
    słuszne, ekonomicznie uzasadnione. Jest to zawsze ta sama kasa, pierwsza
    od stoiska z kosmetykami i innymi drobiazgami. Czytnik kart płatniczych
    przy tej kasie jest najprawdopodobniej zużyty lub uszkodzony. Pani
    kasjerka kombinuje jak może osłaniając pasek magnetyczny folią (torebki
    foliowe na zakupy). Podobno nauczył ją tego serwisant od kas. Zdażylo
    sie kilka miesięcy temu, że wczytywała mi kartę kilka razy, aż
    zrezygnowałem i poszedłem do pobliskiego bankomatu. Po rozmowie z
    kierownikiem wziąłem od niego wydruk transakcji. Chciałem posłużyć się
    bankiem do rozwiązania tego problemu. Niestety wydruk nie zawierał
    żadnych danych poza datą i godziną autoryzacji, nie nadawał sie więc do
    banku.
    A pani w kasie nadal codziennie ma problemy z czytnikiem...

  • 19. Data: 2006-01-14 14:26:54
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: t...@e...info [Sat, 14 Jan 2006 12:51:16 +0000]:

    > Chciałem posłużyć się bankiem do rozwiązania tego problemu.

    A należało posłużyć się centralą firmy, a najlepiej to w ogóle
    kierownikiem kierownika.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 20. Data: 2006-01-16 02:39:37
    Od: tennyson <t...@e...info>

    Kira napisał(a):

    > A należało posłużyć się centralą firmy, a najlepiej to w ogóle
    > kierownikiem kierownika.

    Fakt, ale miałem dość. :)