PracaGrupypl.praca.dyskusjeczynne wszystkie kasy w markecie › Re: Odp: czynne wszystkie kasy w markecie
    From: "wilddziki " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: czynne wszystkie kasy w markecie
    Date: Fri, 13 Jan 2006 10:06:44 +0000 (UTC)

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > "Dzień dobry, poproszę na chwilę kierownika sali" - takie to
    WOW i co dalej ? Nakrzyczysz na niego ? Zapytasz czemu okienka pozamykane ?
    Sorry ale nie rozumiem co tym pytaniem ktokolwiek gdziekolwiek cokolwiek
    załatwił/zmienił... Spuszczą Cię po brzytwie bo im i tak nie zależy na
    kliencie, mają ich dużo.
    Zawsze na taką propozycję przypomina mi się dowcip:
    "
    Przychodzi do banku klient, podchodzi do okienka i mówi:
    - Ej k#@$o chcę założyć konto i to sybko więc się streszczaj
    Kobita trochę zszokowana, patrzy na gostka i mu odpowiada:
    - Proszę pana, tak nie wolno, jakiś szacunek się należy
    - Szybciej k@#$%o bo mi się spieszy
    Tak rozmawiają wkońcu kobieta nie wytrzymuje i woła kierownika.
    Kierownik spokojnie zaczyna rozmowę:
    -Proszę pana, pan jest oczywiście klientem ale nie można tak mówić do obsługi.
    Niech mi pan powie o co panu chodzi.
    - Chcę założyć konto, i wpłacić gotówkę
    - No OK, nie ma problemu, a ile pan chce wpłacić na to konto
    - 2 000 000 EUR
    - I co ta k@##$%a panu utrudnia ?
    "
    Może w takim przypadku to coś by pomogło choć i to nie wiadomo...