PracaGrupypl.praca.dyskusjeczynne wszystkie kasy w markecie › Re: czynne wszystkie kasy w markecie
    From: t...@e...info
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czynne wszystkie kasy w markecie
    Date: Sat, 14 Jan 2006 12:51:16 +0000

    Kira napisał(a):

    > "Dzień dobry, poproszę na chwilę kierownika sali" - takie to
    > trudne do powiedzenia jest?

    Może nie jest to takie trudne, ale nie skutkuje. W Albercie
    zlokalizowanym w budynku, gdzie kiedyś była IKEA w pobliżu Pl.
    Starynkiewicza, poza godzinami szczytu jest czynna jedna kasa. Jest to
    słuszne, ekonomicznie uzasadnione. Jest to zawsze ta sama kasa, pierwsza
    od stoiska z kosmetykami i innymi drobiazgami. Czytnik kart płatniczych
    przy tej kasie jest najprawdopodobniej zużyty lub uszkodzony. Pani
    kasjerka kombinuje jak może osłaniając pasek magnetyczny folią (torebki
    foliowe na zakupy). Podobno nauczył ją tego serwisant od kas. Zdażylo
    sie kilka miesięcy temu, że wczytywała mi kartę kilka razy, aż
    zrezygnowałem i poszedłem do pobliskiego bankomatu. Po rozmowie z
    kierownikiem wziąłem od niego wydruk transakcji. Chciałem posłużyć się
    bankiem do rozwiązania tego problemu. Niestety wydruk nie zawierał
    żadnych danych poza datą i godziną autoryzacji, nie nadawał sie więc do
    banku.
    A pani w kasie nadal codziennie ma problemy z czytnikiem...