PracaGrupypl.praca.dyskusje › chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)

  • 31. Data: 2005-06-30 17:07:24
    Temat: Re: chodzenie z cv po firmach ( czyli tzw. własna inicjatywa)
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości
    news:da13b9$br3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak, tylko że pieniądz pełni funkcję środka płatniczego. Potrzebujesz
    > pieniędzy,
    > żeby kupić jedzenie, ubranie, usługi.
    > No przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie zdobywa pieniędzy po to, żeby
    > je mieć - tylko żeby wydawać.

    Skoro sobie to wyjaśniliśmy to powtórzę:Bezrobocie to celowe działanie
    rządów i nie tylko.
    A jedzenie, ubranie, usługi wykonują ludzie wystarczy tylko im pozwolić
    to robić!
    W moim rejonie większość zakładów została zburzona

    W każdym ustroju, a Lepper ameryki nie odkrywa, odkrywają ja -ci- co
    próbują tą prawdę zagłuszyć.
    Poza dyskusją;w tej chwili tv podała ze rada krajowa radia i tv kosztuje nas
    16 mil zł a Cieślak powiedział że on pracuje nawet w tedy gdy leży w wannie.

    Józek

    Ps.nie popieram Leppera ale sie z nim w wielu sprawach zgadzam!!!!

  • 32. Data: 2005-06-30 17:36:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztof Czaprowicz [Thu, 30 Jun 2005 17:28:02 +0200]:

    > Pilitycy tez nie pracuja dla pieniedzy (sa wyjatki) oni
    > pracuja po to, zeby miec WŁADZĘ - to jest ich cel, a
    > pieniadz to tylko srodek do realizacji celu.

    W zasadzie to nie. Pieniadze to jest skutek uboczny wladzy
    w tym konkretnym przypadku.

    Kira

  • 33. Data: 2005-06-30 18:16:42
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Józek wrote:

    > Skoro sobie to wyjaśniliśmy to powtórzę:Bezrobocie to celowe działanie
    > rządów i nie tylko.

    Bezrobocie to nie działanie, to pewne zjawisko. Chyba chciałeś powiedzieć,
    że bezrobocie to _wynik_ celowego działania rządów i nie tylko - skoro już
    się czepiamy słówek. (BTW co masz na myśli pisząc "i nie tylko"? Czyżby
    jakiś światowy spisek? ;>)
    Zgodzę się, że wysoki współczynnik bezrobocia w Polsce to wynik działania
    rządu - nie sądze jednak, że jest to działanie celowe. Jest to wynik
    polityki socjalistów - w ich mniemaniu dbanie o najbiedniejszych. Tak
    dobrze o nich dbają, że tych najbiedniejszych przybywa... tym kretynom
    jednak nie da się przetłumaczyć, że niższe obciążenia fiskalne byłyby z
    korzyścią dla wszystkich.

    > A jedzenie, ubranie, usługi wykonują ludzie wystarczy tylko im pozwolić
    > to robić!

    A ktoś im nie pozwala? Wolny kraj, panie - mamy przecież (socjal)demokrację!
    Tylko że masz w zasadzie do wyboru: robić to "na czarno", albo łożyć równo
    "na najbiedniejszych" - a przy okazji na darmozjadów ze wszystkich
    szczeblów biurokracji.

    ch.

  • 34. Data: 2005-06-30 19:02:59
    Od: "Kaczuch" <c...@W...pl>

    > A to nie wiem, akwizytorow nie zatrudniam, nawet jak mi
    > probuja udawac ze handlowcami sa... ;-) A dosc czeste to.

    Pytanko z czystej ciekawosci - dlaczego dobry akwizytor nie moze byc dobrym
    handlowcem?

  • 35. Data: 2005-06-30 19:32:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kaczuch [Thu, 30 Jun 2005 21:02:59 +0200]:

    > Pytanko z czystej ciekawosci - dlaczego dobry akwizytor
    > nie moze byc dobrym handlowcem?

    Zupelnie inny sposob, hm, pracy. Akwizytor jest nastawiony
    na ilosc, przy czym moze mu byc doskonale obojetne komu co
    sprzedaje i czy to cos w ogole sie temu komus przyda.

    Od handlowca wymaga sie natomiast bardzo dobrej znajomosci
    nie tylko produktu, ale tez ogolnie rynku i branzy. On sobie
    nie moze pozwolic na "aby sprzedac" -- klient musi dostac
    dokladnie to, czego potrzebuje i moc z nim omowic wszelkie
    szczegoly dotyczace tego czegos.

    W skrajnych przypadkach, handlowiec widzac, ze produkt nie
    jest akurat dla tego potencjalnego klienta, w ogole mu go
    nie sprzedaje. Celowo. Nawet informujac go, dlaczego uwaza
    ze to kiepski pomysl. Wtedy klient co prawda nie wyklada
    gotowki, ale opinia na temat firmy skacze w jego oczach;
    a co za tym idzie, bedzie ja polecal w razie potrzeby.

    Akwizytor po prostu sprzedaje i reszte ma gdzies.

    Taka mentalnosc cholernie trudno jest zmienic, dlatego
    ja osobiscie unikam zatrudniania w charakterze handlowcow
    bylych akwizytorow. Dobra opinia firmy jest wazniejsza
    niz pare sprzedazy na krzyz.

    W skrocie, PH to taka "wyzsza polka" niz akwizytor.

    Kira

  • 36. Data: 2005-06-30 19:55:39
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <42c43523$0$2115$f69f905@mamut2.aster.pl> LPoD napisał(a):

> [...]
    > się czepiamy słówek. (BTW co masz na myśli pisząc "i nie tylko"? Czyżby

    No, nie słyszałeś o spiskowej teorii dziejów? Wiesz, żydzi, masoni,
    cykliści. I panie z księgowości. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 37. Data: 2005-06-30 20:11:04
    Od: "Kaczuch" <c...@W...pl>

    Niewiele jeszcze o tym wiem, ale chyba wiele firm prowadzi taktyke "aby
    wcisnac"... I wymaga tego od swoich handlowcow?
    Zeby nie bylo watpliwosci - ja zdecydowanie opowiadam sie za wyrazona przez
    Ciebie filozofia sprzedazy.

  • 38. Data: 2005-06-30 20:49:26
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kaczuch [Thu, 30 Jun 2005 22:11:04 +0200]:

    > Niewiele jeszcze o tym wiem, ale chyba wiele firm prowadzi
    > taktyke "aby wcisnac"... I wymaga tego od swoich handlowcow?

    Zadna powazna. Po prostu, jesli jestes nastawiony na to, ze
    ta firma ma istniec, rozwijac sie, zdobywac rynek, to nie
    pozwolisz sobie na tak durna utrate klientow.

    Jesli firma dziala na zasadzie "aby sie nachapac, a potem sie
    zwijamy" to moze sobie na to pozwolic. Oplaca sie srednio, ale
    sa to jakiestam pieniadze... Na krotka mete.

    Kira

  • 39. Data: 2005-07-01 06:52:26
    Od: "Vetch" <...@...3.4>

    > No przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie zdobywa pieniędzy po to, żeby
    > je mieć - tylko żeby wydawać.

    "Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy"
    M. Monroe :-)

    Piotr Zagawa
    http://vetch.magot.pl/

  • 40. Data: 2005-07-01 09:03:58
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > się czepiamy słówek. (BTW co masz na myśli pisząc "i nie tylko"? Czyżby

    Pisząc "nie tylko" miałem na myśli wszelkiego rodzaju partie, stowarzyszenia
    i inne organizacje polityczne, gospodarcze i mafijne, z _wynik_ sie zgadzam.
    O zjawisku bezrobocia można mówić wtedy gdy ono jest na poziomie
    5% a nie 20%.

> [...]
    > dobrze o nich dbają, że tych najbiedniejszych przybywa... tym kretynom
    > jednak nie da się przetłumaczyć, że niższe obciążenia fiskalne byłyby z

    Odsyłam Cię do encyklopedii, bo porównanie złodzieji do socjalistów
    jest co najmniej przesadą, bo biedni nie przejęli majątku ani nie przejedli
    setek miliardów długu jaki powstał!!!

> [...]
    > Tylko że masz w zasadzie do wyboru: robić to "na czarno", albo łożyć równo
    > "na najbiedniejszych" - a przy okazji na darmozjadów ze wszystkich

    Jesteś pewny tego co piszesz?? to idzi na targ i zobacz jaka jest cena
    artykułów rolnych, miedzy innymi zboża!!i porównaj to z cena paliwa!!

    > ch.

    Odbiegliśmy od tematu.
    To nie wysokość obciążeń powinieneś winić i powodować Twoja
    frustracje ale wielkość bezrobocia.

    Józek