PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikaty microsoft?

  • 11. Data: 2008-02-26 15:34:06
    Temat: Re: certyfikaty microsoft? [długie]
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > To samo pytanie po polsku zajmuje więcej tekstu i trzeba przewijać ekran - a
    > czas płynie.

    Intryguje mnie, dlaczego wszędzie jest takie cisnienie na wyścigi z czasem? Aż
    do tego stopnia, że znaczenie ma czas przewijania ekranu. Zauważyłem, że
    właściwie tylko w PL jest taka presja wykonywania czegoś szybko i jeszcze
    szybciej. Nie liczy się ten, co zrobi dokładnie a wolniej, tyko ten, co zrobi
    szybko a "byle by tylko jakoś działało".

    --
    Lukasz

  • 12. Data: 2008-02-26 15:41:20
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote in message

> [...]
    > szybko i jeszcze szybciej. Nie liczy się ten, co zrobi dokładnie a
    > wolniej, tyko ten, co zrobi szybko a "byle by tylko jakoś działało".

    Ten egzamin dziala tak samo na calym swiecie ;)
    Nie wiem czy jeszcze tak jest, ale kiedys bylo tak, ze za zdawanie w wersji
    ENG (czyli takiej, w jakiej sa wszystkie podreczniki) bylo dodatkowe 30
    minut czasu za to, ze "egzamin nie w mother tongue". Zdajac w wersji
    tlumaczonej (jak tlumaczonej -> post Jotte) nie bylo tego bonusu ;)

    pozdr

  • 13. Data: 2008-02-26 15:56:45
    Od: "visa" <visa294@spma)wp.pl>

    O co chodzi z tym Prometiciem ??
    Na stronie jest napisane ze dany kurs/examin kosztuje te 80$ a jak wchodze
    na strone firmy ktora to organizuje to cena jest zupelnie inna 1.7 k

  • 14. Data: 2008-02-26 15:58:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fq1bhe$pop$1@news.onet.pl LukaszS
    <l...@p...onet.WYTNIJpl> pisze:

    > Intryguje mnie, dlaczego wszędzie jest takie cisnienie na wyścigi z
    > czasem?
    Bo czas, to pieniądz!! ;)

    > Aż do tego stopnia, że znaczenie ma czas przewijania ekranu.
    Mysz była bez rolki. Trzeba było za każdym razem na przewijak, raz do góry,
    raz do dołu itd.

    Z dydaktycznego punktu widzenia uważam, że prawidłowo skonstruowany test
    badający wiedzę czy umiejętności to taki, którego 100% rozwiązanie jest
    praktycznie niemożliwe (w każdym razie prawdopodobieństwo jest znikome).
    Jednak samo spiętrzanie trudności merytorycznych (czyli wymagań dotyczących
    wiedzy) jest niepraktyczne (choćby z uwagi na znaczne zafałszowanie
    wyników).
    Wprowadzenie elementu ograniczenia czasowego jest zatem zasadne. Ponadto
    wprowadza element stresu, który może działać zarówno destrukcyknie jak i
    mobilizująco.
    Metody "bezstresowe" już ładny kawałek czasu temu okazały się ślepą
    uliczką - życie wszak pełne jest stresów.

    > Zauważyłem, że właściwie tylko w PL jest taka presja wykonywania czegoś
    > szybko i jeszcze szybciej. Nie liczy się ten, co zrobi dokładnie a
    > wolniej, tyko ten, co zrobi szybko a "byle by tylko jakoś działało".
    To zależy nie od kraju lecz od dziedziny i konkretnych działań.
    Coś trzeba szybko, coś można wolniej.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-02-27 09:10:07
    Od: Karol <k...@g...com>

    On 26 Lut, 16:56, "visa" <visa294@spma)wp.pl> wrote:
    > O co chodzi z tym Prometiciem ??
    > Na stronie jest napisane ze dany kurs/examin kosztuje te 80$ a jak wchodze
    > na strone firmy ktora to organizuje to cena jest zupelnie inna 1.7 k

    Prometric to firma obsługująca egzaminy i egzamin u nich kosztuje 80$.
    Sam egzamin, Ty piszesz o cenie kursu która jest sporo większa :(
    Ale są niezłe książki + braindumpy w sieci i da się zdać bez kursu ;)

    Karol

  • 16. Data: 2008-02-27 16:58:52
    Temat: Re: certyfikaty microsoft? [d3ugie]
    Od: "visa294@spam\)@wp.pl" <v...@w...pl>

    Czyli egzamin zdaje u nich online (wysylaja mi go ze stanow) ?

    Masz moze jakies linki do ksiazek ??

  • 17. Data: 2008-02-27 19:25:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-27, visa294@spam)@wp.pl <v...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Czyli egzamin zdaje u nich online (wysylaja mi go ze stanow) ?

    Jeśli jest tak jak w przypadku innych egzaminów, to po prostu
    będziesz się musiał wybrać do firmy, która ma odpowiednie
    uprawnienia - oni posadzą Cię przed komputerem, odpalą
    specjalną aplikację, Ty zaczniesz zdawać i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2008-02-28 11:53:43
    Od: Karol <k...@g...com>

    On 27 Lut, 17:58, "visa294@spam\)@wp.pl" <v...@w...pl> wrote:
    > Czyli egzamin zdaje u nich online (wysylaja mi go ze stanow) ?
    >
    > Masz moze jakies linki do ksiazek ??

    Zapytaj google o "Training kit" i "brain dump".
    Cena około 150 pln ale to i tak 10-20 razy mniej niż kurs.

    Egzamin pobiera od nich autoryzowane centrum egzaminacyjne.
    Wgrywają na kompa i sadzają Cię przed nim, czyli musisz się do nich
    udać osobiście. Po uprzednim umówieniu się, chyba na 3 dni wcześniej.

    Karol