PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trzynastka dla nauczyciela

  • 1. Data: 2008-02-25 12:22:13
    Temat: Trzynastka dla nauczyciela
    Od: "Radek" <radekzaj@o2_WYWAL_TO_.pl>

    Witam,
    moja narzeczona jest nauczycielką (pierwszy rok, czyli jest na tzw. stażu).
    Czytałem na różnych portalach związanych z nauczycielami, że przysługuje jej
    13 pensja obliczana dla okresu 4 miesięcy (wrzesień, październik, listopad,
    grudzień). Dyrektor szkoły powiedział jej, że dostanie trzynastkę dopiero za
    rok, a wg moich informacji powinien wypłacić jej trzynastą pensję w ciągu
    trzech miesięcy następnego roku kalendarzowego, czyli w tym przypadku do
    końca marca 2008r. Czy mam rację? Na czym mogę oprzeć formalnie swoje
    informacje tak, żeby przedstawić to dyrektorowi?

    --
    Radek

  • 2. Data: 2008-02-25 19:38:33
    Temat: Re: Trzynastka dla nauczyciela
    Od: "\(\)pEr@T\(\)r" <k...@p...onet.pl>

    blllaaa bllllaaaa
    owszem tak sie ja oblicza ale najpierw to moze trzeba chociaz rok
    popracowac? co nie? a potem za ten rok bierze sie nagrode (13) obliczana za
    4 miesiace wstecz....
    Najdluzsze wakacje z grup pracowniczych....pracowac i pracowac ;-) a nagroda
    nie ominie nikogo.

  • 3. Data: 2008-02-25 21:22:21
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "()pEr@T()r" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za 4 miesiace wstecz....
    > Najdluzsze wakacje z grup pracowniczych....pracowac i pracowac ;-) a

    Nic chyba nie wiesz o pracy nauczyciela oprócz tego że dostają trzynastkii
    mają wakacje.
    Wit(old)

  • 4. Data: 2008-02-25 22:30:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpucek$s3a$1@nemesis.news.tpi.pl Radek
    <radekzaj@o2_WYWAL_TO_.pl> pisze:

> [...]
    > kalendarzowego, czyli w tym przypadku do końca marca 2008r. Czy mam
    > rację? Na czym mogę oprzeć formalnie swoje informacje tak, żeby
    Reguluje to ustawa z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu
    rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej (ze zmianami).
    Oczywiście pod warunkiem że szkoła, w której pracuje twoja narzeczona jest
    jednostką budżetową.
    Jeśli tak - nie mylisz się, narzeczona otrzyma 13-tkę proporcjonalnie za 4
    miesiące.
    Przeczytaj art. 2 ust. 3 pkt 1 tej ustawy, a znajdziesz podstawę.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-02-26 07:28:16
    Od: "Radek" <radekzaj@o2_WYWAL_TO_.pl>

> [...]
    > za 4 miesiace wstecz....
    > Najdluzsze wakacje z grup pracowniczych....pracowac i pracowac ;-) a

    Nie masz racji, nie trzeba przepracować całego roku, żeby dostać 13stkę za 4
    miesiące. I proponuję okazywać trochę więcej szacunku dla pracy nauczyciela.

    PS. Odpowiadaj pod cytatem.

    --
    Radek

  • 6. Data: 2008-02-26 07:38:40
    Od: "Radek" <radekzaj@o2_WYWAL_TO_.pl>

> [...]
    > 4 miesiące.
    > Przeczytaj art. 2 ust. 3 pkt 1 tej ustawy, a znajdziesz podstawę.

    O to chodziło. Dzięki. Mam tylko jeszcze jedną wątpliwość po przeczytaniu
    tej ustawy (http://www.lex.com.pl/serwis/du/1997/1080.htm) - art. 2, pkt. 2.
    Skoro w lutym minie 6 miesięcy jej pracy w szkole, to do końca marca 2008r.
    dostanie trzynastkę za 4 miesiące przperacowanie w 2007 roku?

    --
    Radek

  • 7. Data: 2008-02-26 13:20:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fq0g72$261$1@nemesis.news.tpi.pl Radek
    <radekzaj@o2_WYWAL_TO_.pl> pisze:

    > Skoro w lutym minie 6 miesięcy jej pracy w szkole, to do końca
    > marca 2008r. dostanie trzynastkę za 4 miesiące przperacowanie w 2007
    > roku?
    Tak.

    --
    Jotte