PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie??!!

  • 151. Data: 2003-11-06 07:20:37
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:boamsc$3vj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Obejrzalem,... i co? Ano nie znika magicznie php ani html, trzeba w obu
    > kodowac - jedynie sie je separuje (ma to zalety, ale i wady), zatem
    problem
    > zliczania linii kodu i nierownego ich traktowania pozostaje.

    Jesli ktos uwaza, ze kod HTML tez sie zlicza... Do tej pory mialam wrazenie,
    ze okreslenie linia kodu odnosi sie do oprogramowania.

    Kania

  • 152. Data: 2003-11-06 07:30:54
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wm" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam do Ciebie takie pytanie. W jaki sposób oceniałaś kwalifikacje osób?

    Przewaznie po wykonanych projektach. Moze to nie najlepszy sposob, ale daje
    jakis obraz umiejetnosci osoby. I krotka rozmowa, via GG :).

    W ten sposob znalazlam osobe (kobiete !!), ktora robi dla mnie juz drugi
    modul. Jest swietna.

    Z drugiej strony wspolpracuje z dziewczyna (pisze prace dyplomowa), ktora
    dopiero uczy sie robienia duzych serwisow. Dostala modul, z ktorym mi sie
    nie spieszy. Ma czas na rozgryzienie tematu i wejscie w technologie :)

    Kania

  • 153. Data: 2003-11-06 07:38:14
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porządnych umiejętności nie wystarczy tydzień czy nawet miesiąc.To są co
    > najmniej 3-4 miesiące pisania różnych projektów po kilkanaście godzin
    > dziennie. I wtedy faktycznie możemy mieć człowieka potrafiącego dobrze
    pisać
    > aplikacje bazodanowe. A co z firmami, które mają inne wymagania (CAD/Gis,
    > gry, multimedia, COM Microsoftu, systemy wbudowane)?Dlaczego uczelnie mają
    > kształcić tylko specjalistów od baz danych?Albo od aplikacji
    > webowych?Przykro mi, ostateczny etap kształcenia pracownika zawsze spada

    Nie zauwazylam, zeby to spadalo na pracodawce. Moj maz SAM opanowal MS
    Visual Studio. Nie uczeszczal na kursy, sam uczyl sie Visual Basica czy
    Visual C++. Teraz pisze duze aplikacje w tym srodowisku. Mial TYLKO
    odpowiednie podstawy, ktore zdobyl ciezka praca na studiach. Mial i ma
    nadal, duzo samozaparcia i swiadomosci, ze tylko on sam decyduje o tym kim
    jest na rynku pracy.

    Na rozmowe kwalifikacyjna, gdzie potrzebna byla znajomosc PHP przygotowywal
    sie cala noc. E tym czasie opanowal jezyk (co by nie mowic bardzo podobny do
    C) w stopniu wystarczajacym do pisania aplikacji.

    Oracle, to specyficzne narzedzie, ale wykorzystujace ta sama wiedze co inne.
    Jesli znasz bardzo dobrze SQLa, jesli pisales juz aplikacje w tym jezyku, to
    opanowanie tego narzedzia, to czas 2-3 miesiecy samodzielnej pracy, a skraca
    sie, gdy masz wsparcie kolegow.

    Kania

  • 154. Data: 2003-11-06 08:41:42
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 6 Nov 2003 00:37:46 -0000
    "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    [..]

    > A pracowalas w firmie, w której plany zawyzano 3 dni przed zamknieciem
    > kwartalu, widzac, ze wiekszosc pracowników je wyrabia i nalezy zaplacic
    > premie?

    co to znaczy "zawyzyc plan 3 dni przed zamknieciem kwartalu"?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 155. Data: 2003-11-06 08:42:23
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    do
    > C) w stopniu wystarczajacym do pisania aplikacji.

    eee, bez jaj. jak php jest podobne do c to powiedz w takim razie co nie jest
    podobne? :)

    wojtek

  • 156. Data: 2003-11-06 08:59:06
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    ~~~~~~~~~~
    > ze okreslenie linia kodu odnosi sie do oprogramowania.
    ~~~~~~~~~~~~~

    Kłopoty z precyzją wypowiedzi? Moze jest zbyt wczesnie?

  • 157. Data: 2003-11-06 12:20:36
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:20031106004142.3ae1da74.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    co to znaczy "zawyzyc plan 3 dni przed zamknieciem kwartalu"?

    Określić nowy, zawyżony "Target" na 3 dni przed końcem planowanego
    (kwartalnego) okresu sprzedaży?

    ;-)

    JL

  • 158. Data: 2003-11-06 12:54:34
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ~~~~~~~~~~
    > ~~~~~~~~~~~~~
    >
    > Kłopoty z precyzją wypowiedzi? Moze jest zbyt wczesnie?

    Dlaczego z precyzja... To ze sie akurat kod PHP, C++ i HTML nazywa tak samo
    to jedna sprawa, ale okreslenie 10 tys linii kodu nie odnosi sie do HTMLa.
    Przynajmniej tak bylo do tej pory...

    Kania

  • 159. Data: 2003-11-06 12:57:01
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bod1h2$heu$1@phone.provider.pl...

    > przygotowywal
    > do
    >
    > eee, bez jaj. jak php jest podobne do c to powiedz w takim razie co nie
    jest
    > podobne? :)

    Czekaj... boli mnie glowa... chyba nie zrozumialam... a nie jest?

    Kania

  • 160. Data: 2003-11-06 13:11:08
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    wrazenie,
    > ze okreslenie linia kodu odnosi sie do oprogramowania.

    Pomijajac mala doskonalosc Twej wypowiedzi chcialbym uzmyslowic Ci, ze
    strona bez html przestaje byc strona. Pisanie html tez zajmuje czas i
    stanowi o komplikacji, no chyba, ze narzeczony robi Ci to za friko (albo za
    co tam chcesz) - wiec mozesz nie uwzgledniac.